Είστε εδώ

Auto News

Renault: Τι αλλάζει και τι μένει ίδιο στο ανανεωμένο Twingo;

του Γιώργου Ψαρρά

Στα στέκια της πόλης έχει ήδη αρχίζει να συζητιέται έντονα το Renault Twingo, καθώς ανανεώθηκε σε εμφανισιακό και εξοπλιστικό επίπεδο.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι αλλαγές υπέστη το μικρότερο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας. Όπως θα προσέξατε με μια γρήγορη ματιά στις σχετικές φωτογραφίες τα στρογγυλά Led φώτα ημέρας που υπήρχαν στη μέση του εμπρός προφυλακτήρα καταργήθηκαν.

Πλέον διαθέτει Led φώτα ημέρας σχήματος “C” ενσωματωμένα στους επανασχεδιασμένους εμπρός προβολείς. Παρατηρήστε επίσης τη νέα κίτρινη απόχρωση ονόματι  “Mango Yellow” για το λιλιπούτειο αμάξωμα του, ενώ νέες είναι και οι 16αρες ζάντες αλουμινίου.

Ελαφρώς διαφοροποιημένος είναι και ο εμπρός προφυλακτήρας. Λεπτές λωρίδες χρωμίου έχουν τοποθετηθεί στις πλευρικές χαμηλές επιφάνειες του Twingo και στον πίσω προφυλακτήρα. Το σχεδιαστικό μοτίβο “C” εφαρμόζεται και στα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ κάτω από τον υαλοκαθαριστήρα υπάρχει πλέον λαβή για ευκολότερο άνοιγμα της γυάλινης πόρτας του χώρου αποσκευών.

Σημειώστε και κάτι σημαντικό. Το ανανεωμένο Twingo είναι 10 χλστ. χαμηλότερο, καθώς η Renault ήθελε να μειώσει  το συντελεστή οπισθέλκουσας και κατά συνέπεια να αυξήσει την απόδοση καυσίμου.

Στο εσωτερικό τώρα αυτό που τραβάει τα βλέμματα αμέσως είναι η προσθήκη κεντρικής οθόνης αφής 7 ιντσών, η οποία υποστηρίζει συνδεσιμότητα για smartphones μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Επανασχεδιασμένη είναι η βάση της κεντρικής κονσόλας φιλοξενώντας δυο θύρες USB, ενώ τα καθίσματα διαθέτουν νέες ταπετσαρίες.

Στη γκάμα κινητήρων (πίσω τοποθετημένοι πάντα) του ανανεωμένου Twingο παραμένει ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος βενζίνης του 1.0 λίτρου απόδοσης 65 ή 75 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.

Ο turbo βενζινοκινητήρας των 0.9 λίτρων απόδοσης 95 ίππων πέρα από το χειροκίνητο 5αρι κιβώτιο μπορεί να ταιριάξει για πρώτη φορά και με αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC 6 σχέσεων.

Τέλος, σημαντικό ρόλο παίζει το γεγονός ότι το βάρος του Twingo ξεκινάει από μόλις 914 κιλά και δε ξεπερνά τα 999 κιλά.

Με την ανανεωμένη του μορφή του Twingo θα κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.