Είστε εδώ

Auto News

Renault : Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ οδηγούν το Twingo

του Γιώργου Ψαρρά

Στη γαλλική πρωτεύουσα βρέθηκαν οι πιλότοι της Renault Sport, όπου ήρθαν αντιμέτωποι με μια ιδιαίτερη πρόκληση.

Ποια ήταν αυτή; Να βρουν τον προορισμό τους στο κέντρο του Παρισιού χωρίς τη χρήση συστημάτων πλοήγησης, αλλά μόνο με τη βοήθεια ενός χάρτη. Προφανώς ο  Ντάνιελ Ρικιάρντο  και ο  Νίκο Χούλκενμπεργκ δεν οδήγησαν τα μονοθέσια τους σε δημόσιους δρόμους, αλλά έκατσαν εναλλάξ πίσω από το τιμόνι του ανανεωμένου Twingo, το οποίο τους υποδέχτηκε με τη νέα του έκδοση Le coq sportif που δημιουργήθηκε σε συνεργασία της Renault με τη γαλλική εταιρεία αθλητικών ειδών.

Στόχος τους ήταν να φτάσουν σε ένα νέο κατάστημα της Le coq sportif, αλλά μόνο αυτός που θα έμπαινε πρώτος θα ήταν ο νικητής. Αφού αποβιβάστηκαν από το Twingo άρχισαν να τρέχουν και να τραβάει ο ένας τον άλλον ξεσπώντας σε γέλια μέχρι την πόρτα του καταστήματος, όπου τους περίμεναν θαυμαστές για να φωτογραφηθούν μαζί τους και να τους υπογράψουν αυτόγραφα.

Σχετικά με το Twingo Le coq sportif να πούμε ότι τα χρώματα της γαλλικής σημαίας έχουν αποτυπωθεί στην οροφή και στην αριστερή πίσω πόρτα, ενώ κάθετες διακοσμητικές λωρίδες έχουν τοποθετηθεί κατά μήκος του αμαξώματος. Το λογότυπο της Le coq sportif εμφανίζεται στην πίσω δεξιά κολόνα, χαμηλά στις πίσω πόρτες, στα μαρπσιέ των θυρών, στα πατάκια και στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Τροφοδοτείται από βενζινοκινητήρες 1.0 και 0.9 λίτρων, απόδοσης 75 και 95 ίππων αντίστοιχα, ενώ συνεργάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή με αυτόματο 6αρι διπλού συμπλέκτη EDC.

Σχετικά άρθρα

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.