Είστε εδώ

Auto News

Porsche Taycan, Tesla Model 3:Η μάχη της φόρτισης(vid)

του Σωτήριου Χάλλα

Οι δύο τομείς που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζονται ακόμα πολλή βελτίωση, είναι η αυτονομία και η ταχύτητα φόρτισης, οπότε έχει ενδιαφέρον η σύγκριση ανάμεσα στους χρόνους που χρειάζεται για να ανακτήσει τη χαμένη ενέργεια μια Porsche Taycan και ένα Tesla Model 3.
Ακριβώς αυτό έκανε το γερμανικό μέσο Nextmove. Χρησιμοποίησε τα δύο μοντέλα ώστε να δει ποιο θα χρειαστεί να μείνει λιγότερη ώρα κουμπωμένο στον φορτιστή. Για τη μέτρηση χρησιμοποιήθηκαν φορτιστές του δικτύου IONITY, αλλά και Supercharger V3 δηλαδή το δίκτυο φορτιστών που αναπτύσσει η ίδια η Tesla.

Σύμφωνα Με όσα ανακοινώνει η Porsche, η Taycan χρειάζεται 22.5 λεπτά για να πάει από το 5% μέχρι το 80%, όμως κατά τη διάρκεια της δοκιμής απαιτήθηκαν μόλις 21 λεπτά για τη φόρτιση 1% - 80%. Όσον αφορά το Model 3, όταν συνδεθεί σε IONITY χρειάζεται 29 λεπτά για το 3% - 80%, όμως σε Supercharger ο χρόνος για το 0% - 80% μειώνεται στα 24.5 λεπτά.

Εκτός από τη μέτρηση του χρόνου για τη φόρτιση, οι Γερμανοί κατέγραψαν την κατανάλωση σε kWh και μέσω αυτής υπολόγισαν πόσα χιλιόμετρα αυτονομίας κερδίζει το κάθε ένα από τα δύο αυτοκίνητα, για κάθε μία ώρα που μένει συνδεδεμένο στον φορτιστή. Έτσι, όταν πρόκειται για εγκατάσταση του δικτύου IONITY το Model 3 κερδίζει 550 χλμ. ενώ η Taycan 717 χλμ. Όμως, αν το Model 3 συνδεθεί σε Supercharger V3 ο ρυθμός ανεβαίνει στα 651 χλμ. για κάθε μία ώρα.

Εν τούτοις, όταν πρόκειται για φόρτιση 0% - 50% το αμερικανικό μοντέλο παίρνει το πάνω χέρι, αφού ο ρυθμός του Tesla φτάνει τα 905 χλμ. αυτονομίας ανά ώρα, ενώ η Taycan περιορίζεται στα 856 χλμ. ανά μία ώρα φόρτισης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.