Είστε εδώ

Auto News

Polestar 2:Έναρξη παραγωγής με ελπιδοφόρο μήνυμα

του Γιώργου Ψαρρά

H Κίνα σταδιακά επιστρέφει στην κανονικότητα της, μετά την πανδημία του κορωνοϊού (Covid-19) που πλέον έχει μεταφερθεί στην Ευρώπη.

Απόδειξη αποτελεί ότι πλέον τα κρούσματα που εμφανίζονται είναι μόνο «εισαγόμενα», ενώ η παραγωγή διαδικασία των αυτοκινητοβιομηχανιών έχει επανεκκινήσει.

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν ξεκίνησε και η τοπική παραγωγή του νέου Polestar 2, στο εργοστάσιο που βρίσκεται στην περιοχή Luqiao και ανήκει στη Geely αλλά το διαχειρίζεται η Volvo. Ας ελπίσουμε ότι σύντομα και η Γηραιά Ήπειρος θα μπορέσει να το υποδεχτεί χωρίς να ισχύουν περιορισμοί κυκλοφορίας στους δρόμους της…

Υπενθυμίζουμε ότι το αμιγώς ηλεκτροκίνητο και τετρακίνητο Polestar 2 διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνδυαστικά αποδίδουν 408 ίππους και 660 Nm ροπής. Η μπαταρία του, χωρητικότητας 78 kWh, υπόσχεται με μια πλήρη φόρτιση της αυτονομία 470 χλμ. (μέτρηση WLTP).  

Παράλληλα το Polestar 2 είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με σύστημα πολυμέσων που χρησιμοποιεί λειτουργικό Android υποστηρίζοντας τις υπηρεσίες Google Assistant, Google Maps και Google Play Store.

Το νέο Polestar 2 που αποκαλύφτηκε το Φεβρουάριο του 2019 θα διατίθεται αρχικά σε δέκα αγορές που βρίσκονται σε Ευρώπη, Κίνα και Βόρεια Αμερική, ενώ οι πρώτες παραδόσεις στους πελάτες αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Η αρχή θα γίνει με την Ευρώπη, ενώ θα ακολουθήσει η Κίνα και η Βόρεια Αμερική.

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.