Είστε εδώ

Auto News

Peugeot: Τι περιμένουμε από το νέο 308

του Σωτήριου Χάλλα

Το Peugeot 308 έχει φέρει αρκετά καλές πωλήσεις στη γαλλική εταιρεία ωστόσο κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθεί και αυτή η στιγμή φαίνεται ότι θα είναι το 2021 ας δούμε, όμως, τι μπορούμε να περιμένουμε από το νέο μοντέλο.

Αρχικά το νέο 308 θα διατίθεται με τρία αμαξώματα, hatchback, estate (πιο γνωστά ως station wagon) και sedan. Η σχεδίασή του θα βασίζεται στο 2008 και στο νέο 508 με αποτέλεσμα η γραμμή της οροφής να έχει πιο έντονη κλίση ώστε να έχει πιο δυναμική εμφάνιση.

Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι κατά πάσα πιθανότητα μια εξελιγμένη έκδοση της EMP2 ενώ η γκάμα των κινητήρων θα έχει πληθώρα συνόλων βενζίνης και ένα πετρελαίου. Όσον αφορά το κιβώτια ταχυτήτων στις πιο φτηνές εκδόσεις αυτό θα είναι χειροκίνητο με έξι σχέσεις ενώ στις πιο ακριβές θα είναι αυτόματο με οχτώ σχέσεις.

Στο 308 GT θα δούμε για πρώτη φορά να χρησιμοποιείται υβριδική τεχνολογία καθώς ο κινητήρας βενζίνης θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό ώστε να στέλνουν 220 ίππους στον εμπρός άξονα.

Υβριδική τεχνολογία θα δούμε και στην πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου, το 308 GTi, όμως εδώ οι ηλεκτρικοί κινητήρες θα είναι δύο, η κίνηση θα μεταδίδεται και στους δύο άξονες ενώ η ισχύς θα φτάνει τους 300 ίππους. Η ύπαρξη ηλεκτροκινητήρων θα εξασφαλίζει τη δυνατότητα κίνησης μόνο με ρεύμα για περίπου 50-60 χλμ.

Το νέο 308 θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε μήκος και με πιο μακρύ μεταξόνιο για να υπάρχει περισσότερος χώρος για τους πίσω επιβάτες όμως το συνολικό βάρος θα είναι μειωμένο. Στον τομέα του εξοπλισμού θα δούμε στις πιο ακριβές υλοποιήσεις πληθώρα συστημάτων άνεσης όπως καθίσματα με λειτουργία μασάζ, νέο infotainment αλλά και ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Ακόμα, θα υπάρξει βελτίωση και στα συστήματα ασφαλείας με το νέο 308 να περιλαμβάνει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 το οποίο σημαίνει πως όταν θα βρίσκεται σε μποτιλιάρισμα θα μπορεί να ξεκινάει και να σταματάει πλήρως αυτόνομα. Επιπλέον, θα υπάρχει αυτόματο παρκάρισμα αλλά και αυτόματο φρενάρισμα.

Το ντεμπούτο του νέου 308 θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα στο σαλόνι της Γενεύης το 2020 με την έναρξη των πωλήσεων να τοποθετείται στο 2021. Όσο για την τιμή, υπολογίζεται ότι στη Γαλλία θα ξεκινάει από τις 21.000 ευρώ αλλά ακόμα είναι πολύ νωρίς για να είμαστε σίγουροι για το οτιδήποτε.

Στην εικόνα βλέπουμε την τρέχουσα γενιά του 308 GTi.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Ακρόπολις

Ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης παρέθεσε συνέντευξη Τύπου με θέμα το ράλι Ακρόπολις που δεν θα είναι σε κανένα διεθνές ημερολόγιο το 2019. 

Black Friday

Η  Peugeot για δεύτερη συνεχή χρονιά εφαρμόζει το  θεσμό Black Friday στην αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα με μοναδικές προσφορές! 

Ράλι Αυστραλίας

Τελευταίος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος στη χώρα των καγκουρό και η Michelin, αποκλειστικός προμηθευτής των εργοστασιακών ομάδων, ταξιδέψε στην Αυστραλία με 628 ελαστικά. 

Mercedes GLC F-Cell

Κατά καιρούς έχουμε δει διαφόρων ειδών υβριδικά συστήματα κίνησης μεταξύ των οποίων μπαταρίες και βενζινοκινητήρας, μπαταρίες και πετρελαιοκινητήρας και τις αντίστοιχες plug-in εκδοχές τους, μέχρι και συστήματα με πεπιεσμένο αέρα.

Ford GT Heritage Edition

Η μεγάλη ζήτηση για το Ford GΤ και ο περιορισμένος αριθμός παραγωγής του, δημιουργούν ένα μακρύ κατάλογο στη λίστα αναμονής.

YΠΑ

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ προκύπτει ότι το 10μηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου διακινήθηκαν 58,7 εκατομμύρια επιβάτες.

Αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση 9,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 όπου είχαν διακινηθεί 53.404.425 επιβάτες.

Ισπανία

Όσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξελίσσονται και έρχονται πιο κοντά στην καθημερινότητα τόσο κάποιες κυβερνήσεις αρχίζουν να σκέφτονται την απαγόρευση εκείνων με κινητήρες εσωτερικής καύσης προκειμένου να μειωθεί η μόλυνση του αέρα, ειδικά στις μεγάλες πόλεις.

Hyundai

Πέρα από την έλευση της ηλεκτροκίνησης και των αυτόνομων αυτοκινήτων, παρατηρείται ότι στο πλαίσιο εξεύρεσης λύσεων κινητικότητας για το μέλλον ερευνώνται και οι εναέριες μεταφορές με νέα μέσα.

Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση δεν είναι εύκολη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς έχουν να αντιμετωπίσουν πολλές νέες προκλήσεις όμως μία από τις σημαντικότερες, αν όχι η σημαντικότερη, είναι η προμήθεια των μπαταριών που απαιτούνται για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Mercedes

Μέχρι πριν λίγο καιρό όποιος ήθελε να πάρει τη νέα Mercedes A-Class με κινητήρα πετρελαίου είχε μόνο μια επιλογή και αυτή ήταν η A180d όμως τώρα η γερμανική εταιρεία προσθέτει δύο ακόμα επιλογές που φέρουν τις ονομασίες A200d και A220d.