Είστε εδώ

Auto News

Peugeot Expert: Πότε έρχεται η ηλεκτρική έκδοση και με τι αυτονομία;

του Γιώργου Ψαρρά

H Peugeot συνεχίζει τη στρατηγική εξηλεκτρισμού όχι μόνο στη γκάμα των επιβατικών αλλά και των ελαφρών επαγγελματικών της μοντέλων.

Η γαλλική εταιρεία λοιπόν μας συστήνει την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του δημοφιλούς βαν Expert. Ο λόγος για το νέο e-Expert, το οποίο θα λανσαριστεί το δεύτερο εξάμηνο του 2020.

Η Peugeot προς το παρόν δεν έδωσε πολλές τεχνικές πληροφορίες για το νέο e-Expert, ωστόσο μας ενημέρωσε ότι θα προσφέρεται με δυο μπαταρίες χωρητικότητας 50 kWh και 75 kWh με την αυτονομία τους να διαμορφώνεται στα 200 χλμ. και 300 χλμ. αντίστοιχα (μέτρηση WLTP).

Η Peugeot αποφάσισε για τις μπαταρίες του e-Expert λαμβάνοντας υπόψη ότι ο μέσος επαγγελματίας οδηγός διανύσει σε καθημερινή βάση λιγότερα από 300 χλμ. Κάτι που οφείλεται και στο γεγονός ότι αρκετές μεγάλες πρωτεύουσες χωρών σταδιακά έχουν αρχίσει την απαγόρευση κυκλοφορίας παλαιών ρυπογόνων οχημάτων στα κέντρα τους.

Εννοείται ότι το ηλεκτροκίνητο e-Expert που εκπέμπει μηδενικούς ρύπους δε θα αντιμετωπίσει κανένα τέτοιο περιορισμό. Αξίζει να αναφέρουμε ότι σύγκριση με τα Expert που χρησιμοποιούν κινητήρα εσωτερικής καύσης το νέο e-Expert θα έχει τις ίδιες ικανότητες φόρτωσης εμπορεύματος.

Σημειώστε ακόμα ότι το νέο  e-Expert βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2.Στόχος της Peugeot είναι μέχρι το 2021 να έχει ηλεκτροδοτήσει ολόκληρη τη γκάμα των ελαφρών της επαγγελματικών οχημάτων, ενώ προς την κατεύθυνση αυτή θα συμβάλουν τα  Partner Electric και Boxer Electric.

Για την ιστορία να πούμε ότι από το λανσάρισμα του το 2016 το Expert έχει σημειώσει 170.000 πωλήσεις.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται