Για ποιο λόγο η Opel θα μεταφέρει το τιμόνι των παραπάνω μοντέλων της από την αριστερή στη δεξιά πλευρά;
Διότι τα Corsa, Combo Life και Grandland X θα είναι τα πρώτα που λανσάρει η Opel όταν επιστρέψει στην αγορά της Ιαπωνίας. Σύμφωνα λοιπόν με τη γερμανική εταιρεία η απόβαση της στη σημαντική ιαπωνική αγορά θα πραγματοποιηθεί την επόμενη χρονιά με πρωτεργάτες το δημοφιλές Corsa, στο οποίο ίσως δοθεί άλλο όνομα, το μεγαλύτερο SUV στη γκάμα της Opel, το Grandland X και το μικρό επαγγελματικό Combo Life.
Το Corsa μάλιστα θα διατίθεται και με την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του, ενώ το Grandland X θα προσφέρεται και ως plug-in υβριδικό. Αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα της Opel για την τοπική αγορά.
Σημαντικό ρόλο στην επιστροφή της Opel στην Ιαπωνία θα παίξει το γεγονός ότι θα είναι μέλος του Εθνικού Οργανισμού Πωλήσεων του PSA, ενώ θα είναι σε θέση να αξιοποιήσει την υποδομή και την τεχνογνωσία του Ομίλου στον οποίο ανήκει. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι ο Όμιλος PSA εκπροσωπείται στην Ιαπωνία από την Peugeot, τη Citroen και την DS Automobiles, με τις συνολικές του πωλήσεις το 2019 να ανέρχονται σε 15.600 μονάδες.
Τους επόμενους μήνες η Opel θα συστήσει το δίκτυο αντιπροσωπειών της στις μεγάλες πόλεις της Ιαπωνίας, ενώ σταδιακά θα το επεκτείνει. Σύμφωνα με το στρατηγικό πλάνο ονόματι PACE! στόχος της Opel είναι μέχρι το 2022 να πραγματοποιεί εξαγωγές σε πάνω από 20 νέες αγορές, ενώ επιθυμεί το 10% του συνολικού όγκου πωλήσεων της να προέρχεται εκτός της βασικής ευρωπαϊκής αγοράς, έως τα μέσα της δεκαετίας του 2020.
Υπενθυμίζουμε ότι πρόσφατα η Opel επέστρεψε στην αγορά της Ρωσίας, ενώ το ερχόμενο καλοκαίρι θα ξεκινήσει εμπορική δραστηριότητα στο Εκουαδόρ και στην Κολομβία.