Είστε εδώ

Auto News

Opel : Αποκαλύψεις για το ηλεκτροκίνητο Corsa-e

του Γιώργου Ψαρρά

Απόρροια των πρόσφατων διαρροών φωτογραφικού υλικού του νέου Corsa είναι η απόφαση της Opel να σπάσει νωρίτερα το εμπάργκο της, δίνοντας περισσότερες πληροφορίες για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου.

Ας δούμε λοιπόν τα ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Corsa, το οποίο για πρώτη φορά στη μακρόχρονη ιστορία του θα μπαίνει στην πρίζα. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία το νέο Corsa-e θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm ροπής, τα οποία θα είναι άμεσα διαθέσιμα με το πρώτο άγγιγμα του γκαζιού, όπως συμβαίνει στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ενώ εξυπακούεται ότι θα εκπέμπει μηδενικούς ρύπους στην ατμόσφαιρα.

Σχετικά με τις επιδόσεις του η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα θα διαρκεί μόνο 8,1 δευτ., ενώ ο οδηγικός του χαρακτήρας θα προσαρμόζεται ανάλογα με τα θέλω και τις ανάγκες του οδηγού, μέσω των προγραμμάτων Normal, Eco και Sport.

Σημείο αναφοράς ωστόσο στο νέο Corsa-e θα αποτελεί η μπαταρία των 50 kWh, η οποία υπόσχεται αυτονομία 330 χλμ. (μέτρηση WLTP), ενώ θα συνοδεύεται από εγγύηση 8 ετών. Η φόρτιση της τώρα θα φτάνει σε επίπεδο 80% εντός 30 λεπτών, όταν χρησιμοποιείται ταχυφορτιστής. Ο ιδιοκτήτης του νέου Corsa-e μέσω της εφαρμογής “myOpel” θα μπορεί να παρακολουθεί εξ αποστάσεως την πορεία και το κόστος της φόρτισης.  

Στα τεχνολογικά highlights του νέου Corsa-e συμπεριλαμβάνονται οι αυτόματα προσαρμοζόμενοι προβολείς IntelliLux LED matrix, ο προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας με την υποστήριξη ραντάρ και σύστημα προστασίας flank-guard, το σύστημα πλοήγησης Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ή 10 ιντσών.

Διευκρινίζεται ωστόσο ότι το Corsa έκτης γενιάς θα διατίθεται επίσης με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ το βιβλίο των προ-παραγγελιών για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση θα ανοίξει σε μερικές εβδομάδες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.