Είστε εδώ

Auto News

Nissan: Πρώτες διαρροές για τον διάδοχο του 370Ζ

του Σωτήριου Χάλλα

Η Nissan εργάζεται εδώ και αρκετό καιρό πάνω στην εξέλιξη ενός νέου μοντέλου για τη σειρά Ζ, οπότε σταδιακά αρχίζουν να βλέπουν το φως της δημοσιότητας κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με τη σχεδίαση αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, κάποιοι αντιπρόσωποι που έχουν δει από κοντά το υπό εξέλιξη μοντέλο αναφέρουν ότι η αισθητική του θα είναι αρκετά ρετρό. Ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος όλη η σχεδίαση της μάσκας θα παραπέμπει στο 240Ζ έχοντας τετραγωνισμένη γρίλια και στρογγυλά φώτα. Στο πίσω μέρος οι σχεδιαστικές αναφορές δε θα προέρχονται από κάποιο τόσο παλιό μοντέλο, αλλά θα θυμίζουν το 300ΖΧ.

Αν και το εμπρός και πίσω μέρος θα αλλάξουν σημαντικά, γενικά το σχήμα του αυτοκινήτου θα ακολουθεί παρόμοιες γραμμές με το μοντέλο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή.

Στο εσωτερικό θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές ώστε η εικόνα να γίνει πιο σύγχρονη. Μία από τις σημαντικότερες είναι ότι το σύστημα infotainment θα αποτελεί κομμάτι του βασικού εξοπλισμού και δε θα είναι προνόμιο των ακριβότερων εκδόσεων, όπως συμβαίνει μέχρι τώρα.

Όσον αφορά τον κινητήρα το πιθανότερο σενάριο είναι ότι θα χρησιμοποιηθεί ένας V6 3.0 λίτρων. Αυτή τη στιγμή η Infiniti διαθέτει ένα τέτοιο σύνολο το οποίο αποδίδει 406 ίππους και 474 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι αυτόματο με εννέα σχέσεις, όμως υπάρχει πιθανότητα να δούμε και χειροκίνητη επιλογή.

Τέλος, η έκδοση Nismo αναμένεται να φτάσει τους 507 ίππους. Φυσικά για όλα τα παραπάνω μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, κάτι που θα γίνει όσο πλησιάζουμε προς την παρουσίαση του νέου μοντέλου.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Το απόγευμα της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης επεφύλασσε εκπλήξεις, αφού ήταν η πρώτη φορά φέτος που είχαμε κόκκινη σημαία, κάποιο μονοθέσιο αναγκάστηκε να σταματήσει από βλάβη, ενώ κανείς δεν περίμενε τον οδηγό που βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρόνων.

Ο Ηλίας Χρηστέας με τον δικό του τρόπο γράφει για τον «Ειπωρχ» που έφυγε Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου για τη μεγάλη χωρίς επιστροφή διαδρομή.

Σαρανταπέντε χρονιά μετά από την πρώτη παρουσίαση του Golf GTI στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η έκθεση της Γενεύης θα αποκαλύψει σε παγκόσμια πρώτη το 8ης γενιά Golf GTI. 

Σε μια όμορφη εκδήλωση η Cyprus Airways ανακοίνωσε την έναρξη  του νέου απευθείας δρομολογίου της, που συνδέει την Αθήνα με την Πάφο.

Η Mercedes εμφανίστηκε τη δεύτερη μέρα των χειμερινών δοκιμών με ένα νέο σύστημα στο μονοθέσιό της, το οποίο δημιούργησε αμφιβολίες γύρω από τη νομιμότητά του, αλλά και ανησυχία στις άλλες ομάδες σχετικά με την αποτελεσματικότητα.

Είναι δύσκολο να χωρέσεις σε μερικές μόνο παραγράφους 60 χρόνια ιστορίας, επομένως θα δούμε συνοπτικά τα σημαντικότερα γεγονότα γύρω από τη Skoda Octavia.  

Σύμφωνα με τους κανονισμούς οι επιλογές των ελαστικών για στεγνές συνθήκες πρέπει να γνωστοποιούνται 14 εβδομάδες για μακρινούς αγώνες και 8 εβδομάδες για εντός της Ευρώπης.

Ο Σέρχιο Πέρεθ ήταν αυτός που έκανε τον ταχύτερο χρόνο, στο πρωινό σκέλος της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, επαναλαμβάνοντας την καλή επίδοση που έκανε την πρώτη μέρα, όταν είχε βρεθεί στη δεύτερη θέση μόλις 0.062 δευτερόλεπτα από τον Μπότας.

Η αλήθεια είναι ότι η γκάμα της DS Automobiles χρειάζεται επέκταση, καθώς αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει μόνο δυο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback.

Το θηρίο της Aston Martin, η Valkyrie το hypercar με τον ατμοσφαιρικό υβριδικό κινητήρα V12 των 6.5 λίτρων ετοιμάζεται να ολοκληρώσει τον κύκλο δοκιμών πριν αρχίσει να παραδίδεται στους 150 μόνο τυχερούς αυτού του πλανήτη.

Μόνο τόσοι θα την αποκτήσουν…