Είστε εδώ

Auto News

Nissan : Πόσες παραγγελίες έλαβε για τo νέο Leaf e+ 3.Zero;

του Γιώργου Ψαρρά

Μέσα σε μόλις ένα μήνα από την παρουσίαση της στη φετινή Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών (CES 2019) στο Λας Βέγκας η νέα έκδοση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Nissan Leaf έγινε περιζήτητη.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι το νέο Leaf e+ χάρη στη μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία των 62 kWh που διαθέτει ανεβάζει την αυτονομία στα 363 χλμ., ενώ αναβαθμίστηκε και ο ηλεκτροκινητήρας του με αποτέλεσμα η ισχύς να βρίσκεται πλέον στους 217 ίππους και η ροπή στα 340 Nm.

Παράλληλα στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού η Nissan μας σύστησε και το νέο Leaf 3.Zero με την προϋπάρχουσα μπαταριά των 40 kWh, το οποίο διακρίνεται για τις επιλογές εξατομίκευσης που προσφέρει, καθώς στην παλέτα του περιλαμβάνονται νέες αποχρώσεις και οροφή με διαφορετικό χρώμα.

Σύμφωνα τώρα με τη Nissan η περιορισμένη παραγωγή του Leaf e+ 3.Zero σε μόλις τριάντα μέρες έγινε ανάρπαστη, καθώς οι προ-παραγγελίες έχουν ήδη φτάσει τις 3.000 μονάδες. Από τη Νορβηγία, όπου το Leaf είναι δημοφιλέστατο, προέρχονται οι μισές από τις εν λόγω παραγγελίες, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να γίνουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε ότι το Leaf ήταν το εμπορικότερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στην Ευρώπη το 2018.

Παράλληλα όλα δείχνουν ότι το Leaf μπορεί να πετύχει ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2019. Τεχνολογική αιχμή του δόρατος στο Leaf e+ 3.Zero αποτελεί το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPILOT και το e-Pedal που επιτρέπει την οδήγηση του οχήματος με τη χρήση μόνο του πεντάλ γκαζιού.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.