Είστε εδώ

Auto News

Νίρμπουργκρινγκ: Αυτό σημαίνει "οδηγώ και με κλειστά μάτια"

του Σωτήριου Χάλλα

Κατά κοινή παραδοχή το Νίρμπουργκρινγκ είναι μία από τις πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο, όμως για κάποιους αποτελεί σχεδόν δεύτερο σπίτι, όπως φαίνεται από το βίντεο που ακολουθεί στο οποίο βλέπουμε κάτι που θεωρητικά φαντάζει αδύνατο.

Στη δυσκολία της γερμανικής πίστας συμβάλλουν πολλοί παράγοντες όπως η χάραξή της, ο καιρός, το μικρό πλάτος και φυσικά το μεγάλο μήκος, το οποίο συνεπάγεται ότι υπάρχουν πολλές στροφές. Συγκεκριμένα, είναι 154.

Ωστόσο, αν τη “γυρίζεις” πάνω από 1.000 φορές το χρόνο, μπορείς να μάθεις απ’ έξω κάθε εκατοστό της, όπως μας δείχνει ο Ρώσος Μίσα Σαρούντιν, ο οποίος εργάζεται στην “Πράσινη Κόλαση” ως εκπαιδευτής.

Θέλοντας, λοιπόν, να δει πόσο καλά γνωρίζει την πίστα, έκατσε στη θέση του συνοδηγού μίας Mercedes-AMG GT R και έκλεισε τα μάτια του με μία μάσκα ύπνου. Στη θέση του οδηγού έκατσε ο Άντι Γκέλντον, μέλος του Nurburgring Driving Academy.

Μπαίνοντας στην πίστα ο Σαρούντιν άρχισε να δίνει οδηγίες στον Γκέλντον οι οποίες είναι τρομακτικά ακριβείς αφού σε αυτές περιλαμβάνεται το πότε θα φρενάρει, πότε θα στρίψει, τι γραμμή πρέπει να πάρει, ακόμα και πόσο να πατήσει στα κερμπ ώστε να κάνει τον καλύτερο δυνατό χρόνο.

Μετά από περίπου 7 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα συνεχούς ομιλίας, χωρίς ανάσα, η Mercedes-AMG GT R βγαίνει στη μεγάλη ευθεία της πίστας, έχοντας στρίψει κάθε στροφή, χάρτη στις οδηγίες που έδινε από μνήμης ο Ρώσος. Μάλιστα, όπως αναφέρει στο τέλος, έπρεπε να δίνει τις οδηγίες πιο γρήγορα από ό,τι συνήθως, επειδή ο Γκέλντον μπορούσε να κρατάει το ρυθμό του αυτοκινήτου ψηλά.

Δείτε και απολαύστε 7 λεπτά βγαλμένα από ταινία.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.