Είστε εδώ

Auto News

NEVS: Αυτό είναι το τελευταίο Saab. Πόσο πωλείται;

του Σωτήριου Χάλλα

Το 2014 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Saab το τελευταίο μοντέλο που κατασκευάστηκε από τη σουηδική μάρκα, όμως έπρεπε να περάσουν πέντε χρόνια μέχρι να φτάσει η ώρα να πουληθεί.

Πρόκειται για ένα 9-3 Aero Turbo 4 το οποίο κάτω από το καπό του έχει κινητήρα 2.0 λίτρων που αποδίδει 220 ίππους και 350 Nm ροπής. Το αυτοκίνητο είχε αρχικά διατηρηθεί προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για τη διεξαγωγή δοκιμών πρόσκρουσης, όμως αυτά τα crash tests δεν έγιναν ποτέ.

Έτσι, το 9-3 που βλέπουμε στις εικόνες έμεινε στα αζήτητα, παρκαρισμένο στις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Εκεί έχει κάνει και τα 66 χλμ. που έχει καταγράψει το κοντέρ του, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί σε φωτογραφίσεις και videos.

Η τιμή στην οποία πωλείται το εν λόγω Saab 9-3 Aero Turbo 4 έχει οριστεί στις 350.000 σουηδικές κορώνες (32.069 ευρώ) ή 450.000 νορβηγικές κορώνες (44.773 ευρώ).

Το αυτοκίνητο που πωλείται ανήκει στη NEVS, όπως και οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με το αυτοκινητιστικό κομμάτι της Saab.

Η σουηδική εταιρεία δήλωσε πως όσα χρήματα συγκεντρωθούν από την πώληση του αυτοκινήτου θα διατεθούν για την υποτροφία που προσφέρει η NEVS στο πανεπιστήμιο University West το οποίο βρίσκεται στο Τρολχάταν, την πόλη στην οποία είχε την έδρα της η Saab.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Αν και το όνομά του συνήθως δε φιγουράρει σε θέματα και ειδήσεις γύρω από το χώρο του αυτοκινήτου, ο Μπιλ Γκέιτς, συνιδρυτής της Microsoft και δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στη Γη, δεν είναι αδιάφορος προς ακριβές και εξωτικές δημιουργίες, με το τελευταίο του απόκτημα να είναι μία Porsche Taycan

Ένας βελτιωτικός οίκος της Αυστραλίας με την ονομασία Tickford, ισχυρίζεται ότι μπορεί να αυξήσει την ισχύ του Ford Ranger Raptor σε τέτοιο επίπεδο, ώστε να αποδίδει 730 ίππους και 828 Nm ροπής.

Θα μπορούσες ποτέ να φανταστείς ότι στο μουσείο της Opel στο Ρούσελχάιμ, εκεί που γεννιέται κάθε Opel σε κοντινή απόσταση από τη Φρανκφούρτη, με ιστορία 120 και πλέον χρόνων θα έβλεπες και μοντέλα της Peugeot και Citroen.

Φυσικά και όχι.

Ένας από τους πλέον ιστορικούς αγώνες στην Τσεχία, είναι το ράλι Μπαρούμ, που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται συνεχώς στο πρόγραμμα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mazda Eυρώπης, Γιασουχίρο Αογιάμα παρέλαβε το βραβείο “TechnoΒest” του θεσμού AutoBest για τον κινητήρα Skyactiv-X, σύμφωνα με την ψήφο των 31 δημοσιογράφων, από 31 χώρες της Ευρώπης.

Στο κέντρο του στόχου που έχει θέσει πέτυχε το Citroen Ami One Concept, καθώς κατάφερε να αποσπάσει ένα βραβείο που αναδεικνύει απόλυτα τη φιλοσοφία του.

Εκκολαπτήριο νέων τεχνολογιών αποτελεί για τη Seat το Τελ Αβίβ του Ισραήλ, καθώς εκεί δραστηριοποιούνται 6.800 νεοφυείς εταιρείες (startups), εκ των οποίων 800 ασχολούνται με την αυτοκινητοβιομηχανία.  

Το Peugeot Drive Festival στέφθηκε με επιτυχία για τρίτη συνεχή χρονιά και έτσι, η ελληνική αντιπροσωπεία αποφάσισε να παρατείνει την ενέργεια, με επιπλέον επιλεγμένα μεταχειρισμένα, ώστε να καλύψει τη μεγάλη ζήτηση που έχει δημιουργηθεί! 

Ένα πλήρωμα από το Βέλγιο (Νεβίλ-Γκιλσούλ) και ένα από την Αγγλία (Έβανς-Μάρτιν) μετά το ράλι Σουηδίας μοιράζονται την πρώτη θέση στον βαθμολογικό πίνακα με 42 βαθμούς.

Την Άνοιξη ξεκινούν οι παραδόσεις του νέου Defender από τη Land Rover και μαζί θα ξεκινήσει η διαφημιστική καμπάνια, στην οποία περιλαμβάνεται το βίντεο που ακολουθεί, με τα γυρίσματα να γίνονται στο πλαίσιο της συμμετοχής του μοντέλου στη νέα ταινία του James Bond με τίτλο “No Time To Die”.