Είστε εδώ

Auto News

Νέο Seat Leon: Πέντε λόγοι που ξεχωρίζει

του Γιώργου Ψαρρά

Έχουν περάσει περίπου δυο εβδομάδες από την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Seat Leon στις κεντρικές εγκαταστάσεις της ισπανικής εταιρείας στο Μαρτορέλ, λίγο έξω από τη Βαρκελώνη.

Μετά την αναλυτική παρουσίαση του νέου Leon τώρα θα επικεντρωθούμε τώρα στα πέντε βασικά του σημεία, τα οποία το κάνουν να ξεχωρίζει και εγγυόνται τη συνέχιση της εμπορικής του επιτυχίας.

Σε πρώτο πλάνο όταν παρατηρείς το νέο Leon τίθεται η εξελικτική του σχεδίαση, καθώς διατήρησε το DNA των τριών προκατόχων του, ενώ οι γραμμές του έγιναν πιο κομψές, δυναμικές και σύγχρονες.

Δεύτερος πυλώνας στον οποίο θα βασιστεί το νέο Leon είναι η πλουσιότερη από ποτέ γκάμα κινητήρων του, καλύπτοντας κάθε ανάγκη. Υπενθυμίζουμε ότι θα διατίθεται ως βενζινοκίνητο (TSI), πετρελαιοκίνητο (TDI), με ήπιο υβριδικό (eTSI) και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης (eHybrid).

Ο τρίτος άσσος που κρύβει στο μανίκι του το νέο Leon είναι ότι πρόκειται για το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο μοντέλο της SEAT. Μέσω Full Link, Android Auto και Apple CarPlay εξασφαλίζεται η συνδεσιμότητα των smartphones με το όχημα, ενώ με την υπηρεσία Seat Connect ο οδηγός μπορεί εξ αποστάσεως να χειρίζεται πληθώρα λειτουργιών. Σημειώστε ακόμα την ύπαρξη ψηφιακού πίνακα οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών και τη δυνατότητα φωνητικών εντολών προς το σύστημα πολυμέσων.

Τέταρτο πλεονέκτημα του νέου Leon, είναι ότι χαρακτηρίζεται από τη Seat το πιο ασφαλές της μοντέλο, καθώς εξοπλίζεται με πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων. Πέμπτο «όπλο» στη φαρέτρα του νέου Leon είναι ότι «λάμπει» στο δρόμο διαθέτοντας full-Led εμπρός προβολείς, Led πίσω φωτιστικά σώματα που επικοινωνούν για πρώτη φορά μεταξύ τους και φώτα καλωσορίσματος κάτω από τους πλευρικούς καθρέπτες που προβάλλουν το χαιρετισμό “Hola!” στην άσφαλτο όταν πλησιάζει ο οδηγός.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης να απέχει λιγότερο από δύο εβδομάδες (5 – 15 Μαρτίου) οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κάνουν γνωστές τις προθέσεις τους, με τη Mercedes να επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, τρία νέα μοντέλα με τα σήματα της AMG.

Πριν μερικές εβδομάδες αποκαλύφτηκε το νέο Leon, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για την ισχυρότερη έκδοση του, η οποία για πρώτη φορά φέρει το σήμα της Cupra, της αυτόνομης πλέον εταιρείας επιδόσεων της Seat.