Είστε εδώ

Auto News

Νέο Opel Corsa: Τι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου χρησιμοποιεί;

του Γιώργου Ψαρρά

Πριν από μερικές μέρες η Opel μας αποκάλυψε τεχνικά χαρακτηριστικά για την επερχόμενη αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του νέου Corsa.

Τώρα ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης που θα υπάρχουν στη γκάμα του δημοφιλούς μικρού γερμανικού μοντέλου.

Όσοι θέλουν να θυμηθούν το Corsa-e ας πατήσουν εδώ.

Ξεκινάμε από τη βάση της βενζινοκίνητης γκάμας όπου συναντάμε το βελτιωμένο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.2 λίτρων, ο οποίος πλέον αντί για 70 αποδίδει 75 ίππους, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.  

Έπειτα συναντάμε τον τρικύλινδρο, αλουμινένιο, υπερτροφοδοτούμενο άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρα των επίσης 1.2 λίτρων, ο οποίος παράγει 100 ή 130 ίππους με ροπή 205 και 230 Nm αντίστοιχα, ενώ αντικαθιστά τον 1.4 που απέδιδε 100 ίππους.

Σημειώστε ότι στην ισχυρότερη έκδοση των 130 ίππων το νέο Corsa επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 8,7 δευτ. η τελική ταχύτητα φτάνει τα 207 χλμ./ώρα, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, το οποίο είναι προαιρετικό στην έκδοση των 100 ίππων, καθώς στάνταρ είναι το μηχανικό των 6 σχέσεων.

Εκτός όμως από τους τρεις βενζινοκινητήρες που προαναφέραμε κάτω από το εμπρός καπό του Corsa έκτης γενιάς μπορεί να τοποθετηθεί και ένας πετρελαιοκινητήρας 1.5 λίτρων, με ισχύ 102 ίππων και ροπή 250 Nm, έχοντας για παρέα μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο.

Στην αγορά της Γερμανίας το βιβλίο παραγγελιών του νέου Corsa ανοίγει την 1η Ιουλίου, με την αρχική τιμή του να διαμορφώνεται στα 13.990 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.