Είστε εδώ

Auto News

Νέο Hyundai i10: Στο δρόμο για την «Αυτοκίνηση –Anytime 2019»

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Σε ξενοδοχείο στην περιοχή του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» ο Ανδρέας Χριστοφορίδης (γενικός διευθυντής Hyundai Ελλάς) και ο Νάσος Δέδες (διευθυντής μάρκετινγκ)-φωτογραφία-αποκάλυψαν το νέο Hyundai i10.

Παρά το γεγονός ότι η παραγωγή του νέου city-car  ξεκινάει σε λίγα 24ώρα, εντούτοις τα στελέχη της νέας αντιπροσωπείας της Hyundai με σωστές κινήσεις εξασφάλισαν ένα αυτοκίνητο, το οποίο ήρθε αποκλειστικά για την περίοδο της έκθεσης «Αυτοκίνηση –Anytime 2019».

Το νέο Hyundai i10 θα είναι μια από τις πρεμιέρες νέων μοντέλων στην έκθεση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού.

Το αυτοκίνητο έρχεται με νέα σχεδίαση, με τις ακμές να προσθέτουν στη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου.

Επίσης για πρώτη φορά το αυτοκίνητο θα προφέρεται και με διχρωμία αμαξώματος (μαύρη ή κόκκινη οροφή, +350 ευρώ το κόστος) με ζάντες 14 ιντσών (τάσια με ελαστικά 175/65), αλουμινίου 15 ιντσών με ελαστικά 185/55 καθώς και 16 ιντσών με ελαστικά 195/45. 

Αν και υπάρχει χώρος για ρεζέρβα, όλες οι εκδόσεις θα φέρουν κιτ επισκευής. 

Νέα σχεδίαση φέρει και το εσωτερικό με κεντρική οθόνη, 3,8 ιντσών ή 8 ιντσών (αναλόγως την έκδοση) συμβατή με Apple Car Play και Android.

To τιμόνι φέρει χειριστήρια για Bluetooth, ηχοσύστημα, περιοριστή ταχύτητας, ενώ σε όλες τις εκδόσεις 10 συστήματα ασφαλείας που έχουν να κάνουν, μεταξύ των άλλων, με την υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, για απόσπαση προσοχής οδηγού, είναι στο δωρεάν πακέτο από την πρώτη έκδοση..

Να αναφέρουμε και τις εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με το απερχόμενο i10.

Στο νέο οι εξωτερικές διαστάσεις είναι σε μήκος /πλάτος/ύψος 3.670 χλστ./1.680 χλστ./1.480 χλστ. και στο προηγούμενο 3.665 χλστ./1.660 χλστ./1.500 χλστ. με χώρο απο0σκευών 252 λίτρων.

Το νέο Hyundai i10 εφοδιάζεται με δύο διαφορετικούς ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες.

Ο ένας είναι 3κύλινδρος ενός λίτρου με 67 ίππους (μηχανικό 5τάχυτο κιβώτιο, αυτόματο επίσης 5 σχέσεων) με μικτή κατανάλωση σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP 5.1-5.3 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές (WLTP) μεταξύ 116-121 γρ./χλμ.  και ο άλλος 4κύλινδρος  1.200 κ.εκ. με 84 ίππους με ίδια κιβώτια ταχυτήτων, με μικτή κατανάλωση (WLTP) 5.3-5.5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές (WLTP) μεταξύ 121-126 γρ./χλμ.

Για όσους αναζητούν κάτι παραπάνω η Hyundai δεν θα τους χαλάσει το χατίρι καθώς η έκδοση «Ν» είναι διαθέσιμη με 3κύλινδρο turbo κινητήρα ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων.

Να σημειωθεί επίσης ότι χωρίς διαφορές στο design το νέο i10 προσφέρεται ως 4θέσιο αλλά και ως 5θέσιο.

Το 2ο 15ήμερο του Ιανουαρίου 2020 θα είναι διαθέσιμο το νέο i10 στη χώρα μας.

 

Όσο για τις τιμές υπάρχουν όλες, στις φωτογραφίες που ακολουθούν.Σε ξενοδοχείο στην περιοχή του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» ο Ανδρέας Χριστοφορίδης (γενικός διευθυντής Hyundai Ελλάς) και ο Νάσος Δέδες (διευθυντής μάρκετινγκ)-φωτογραφία-αποκάλυψαν το νέο Hyundai i10.

Παρά το γεγονός ότι η παραγωγή του νέου city-car  ξεκινάει σε λίγα 24ώρα, εντούτοις τα στελέχη της νέας αντιπροσωπείας της Hyundai με σωστές κινήσεις εξασφάλισαν ένα αυτοκίνητο, το οποίο ήρθε αποκλειστικά για την περίοδο της έκθεσης «Αυτοκίνηση –Anytime 2019».

Το νέο Hyundai i10 θα είναι μια από τις πρεμιέρες νέων μοντέλων στην έκθεση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού.

Το αυτοκίνητο έρχεται με νέα σχεδίαση, με τις ακμές να προσθέτουν στη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου.

Επίσης για πρώτη φορά το αυτοκίνητο θα προφέρεται και με διχρωμία αμαξώματος (μαύρη ή κόκκινη οροφή, +350 ευρώ το κόστος) με ζάντες 14 ιντσών (τάσια με ελαστικά 175/65), αλουμινίου 15 ιντσών με ελαστικά 185/55 καθώς και 16 ιντσών με ελαστικά 195/45. 

Αν και υπάρχει χώρος για ρεζέρβα, όλες οι εκδόσεις θα φέρουν κιτ επισκευής. 

Νέα σχεδίαση φέρει και το εσωτερικό με κεντρική οθόνη, 3,8 ιντσών ή 8 ιντσών (αναλόγως την έκδοση) συμβατή με Apple Car Play και Android.

To τιμόνι φέρει χειριστήρια για Bluetooth, ηχοσύστημα, περιοριστή ταχύτητας, ενώ σε όλες τις εκδόσεις 10 συστήματα ασφαλείας που έχουν να κάνουν, μεταξύ των άλλων, με την υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, για απόσπαση προσοχής οδηγού, είναι στο δωρεάν πακέτο από την πρώτη έκδοση..

Να αναφέρουμε και τις εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με το απερχόμενο i10.

Στο νέο οι εξωτερικές διαστάσεις είναι σε μήκος /πλάτος/ύψος 3.670 χλστ./1.680 χλστ./1.480 χλστ. και στο προηγούμενο 3.665 χλστ./1.660 χλστ./1.500 χλστ. με χώρο απο0σκευών 252 λίτρων.

Το νέο Hyundai i10 εφοδιάζεται με δύο διαφορετικούς ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες.

Ο ένας είναι 3κύλινδρος ενός λίτρου με 67 ίππους (μηχανικό 5τάχυτο κιβώτιο, αυτόματο επίσης 5 σχέσεων) με μικτή κατανάλωση σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP 5.1-5.3 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές (WLTP) μεταξύ 116-121 γρ./χλμ.  και ο άλλος 4κύλινδρος  1.200 κ.εκ. με 84 ίππους με ίδια κιβώτια ταχυτήτων, με μικτή κατανάλωση (WLTP) 5.3-5.5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές (WLTP) μεταξύ 121-126 γρ./χλμ.

Για όσους αναζητούν κάτι παραπάνω η Hyundai δεν θα τους χαλάσει το χατίρι καθώς η έκδοση «Ν» είναι διαθέσιμη με 3κύλινδρο turbo κινητήρα ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων.

Να σημειωθεί επίσης ότι χωρίς διαφορές στο design το νέο i10 προσφέρεται ως 4θέσιο αλλά και ως 5θέσιο.

Το 2ο 15ήμερο του Ιανουαρίου 2020 θα είναι διαθέσιμο το νέο i10 στη χώρα μας.

Όσο για τις τιμές υπάρχουν όλες, στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται