Είστε εδώ

Auto News

Νέες τεχνολογίες: Πώς η απροσεξία μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα

του Σωτήριου Χάλλα

Τα αυτοκίνητά μας εμπλουτίζονται ολοένα και με περισσότερη τεχνολογία η οποία έχει σκοπό να κάνει πιο απλή και πιο εύκολη τη ζωή μας όμως κάποιες φορές αν δεν προσέξουμε πώς τη χρησιμοποιούμε και αν δε δείχνουμε τη δέουσα προσοχή σε ό,τι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο μπορεί και να μας γυρίσει μπούμερανγκ.

Αυτό έχει συμβεί στις Ηνωμένες Πολιτείες σε 25 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν κουμπί για την εκκίνηση του κινητήρα αντί για την παραδοσιακή υποδοχή για το γύρισμα της μίζας με το κλειδί οι οποίοι βρήκαν το θάνατο επειδή ανέπνευσαν μεγάλες ποσότητες μονοξειδίου του άνθρακα.

Αυτό γίνεται γιατί αρκετοί οδηγοί όταν παρκάρουν ξεχνάνε να πατήσουν το κουμπί για να σβήσουν τον κινητήρα τους ενώ το γεγονός ότι τα μοτέρ γίνονται ολοένα και πιο αθόρυβα δε βοηθάει. Έτσι, σταδιακά τα γκαράζ γεμίζουν με καυσαέρια.

Προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα το εθνικό συμβούλιο οδικής ασφάλειας των Η.Π.Α. έχει προτείνει να τοποθετηθούν συστήματα που θα ειδοποιούν τον οδηγό όταν βγαίνει από το αυτοκίνητο ότι η μηχανή έχει μείνει αναμμένη αλλά κάποιοι κατασκευαστές αρνούνται παρά το γεγονός ότι το επιπλέον κόστος υπολογίζεται ότι θα είναι μόλις 500.000 δολάρια ανά έτος (425.000 ευρώ).

Βέβαια, κάποιοι άλλοι κατασκευαστές εφαρμόζουν άλλες ιδέες. Συγκεκριμένα η Ford τοποθετεί στον στάνταρντ εξοπλισμό ένα σύστημα το οποίο αν ανιχνεύσει ότι το κλειδί είναι μακριά από το αυτοκίνητο για πάνω από 30 λεπτά, σβήνει τον κινητήρα.

Η τεχνολογία είναι εδώ για να απλουστεύει τη ζωή μας και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως μπορεί τα αυτοκίνητα να γίνονται όλο και πιο εύκολα στη χρήση τους όμως πρέπει πάντα να δείχνουμε προσοχή καθώς εμείς είμαστε αυτοί που έχουν την ευθύνη.

Σχετικά άρθρα

Αριβαμπένε

Όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήγε στη Ferrari το 2015 είχε δηλώσει ότι θέλει πάση θυσία να κατακτήσει τουλάχιστον έναν τίτλο με τη Scuderia όμως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα.

JLR

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κερδίζουν κάθε μέρα και πιο πολύ έδαφος όμως μέχρι στιγμής η μόνη εταιρεία που παράγει συμβατικά αυτοκίνητα αλλά έχει ανακοινώσει ότι θα στραφεί αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών είναι η Smart ωστόσο κάτι ανάλογο εξετάζουν και οι άνθρωποι της Jaguar.

CMR

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα μονοθέσια να πηγαίνουν με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα και θεωρούμε ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να προσφέρουν αυτοί οι κινητήρες είναι περίπου στα 350 χλμ./ώρα.

Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι

Τι σερί έχει αυτό το δίδυμο Πάολο Αντρεούτσι –Άννα Αντρεούσι με το εργοστασιακό Peugeot 208 T16 R5.

Κατέκτησαν το Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι για 11η συνεχή χρονιά.

Renault Captur 1.5 dCi

Κόντρα στις διαρκείς εξελίξεις γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες, εμείς για ακόμα μια φορά επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το Renault Captur, αλλά όχι στη βενζινοκίνητη έκδοση του.

Mercedes

Η Mercedes παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την πρώτη από τις δύο εκδόσεις της A-Class που θα φέρουν τα σήματα της AMG όμως εκτός από τη hatchback εκδοχή του μοντέλου αντίστοιχη έκδοση θα υπάρξει και για την coupe εκδοχή του μοντέλου, τη CLA.

Rali 2 Valli

Η τελευταία παράσταση του έργου ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, διεξήχθη στην Ιταλία, στην περιοχή της Βερόνας. Τρεις ήταν οι μνηστήρες του τίτλου.  Ο Σκάντολα  με 57,5 βαθμούς, έναντι 57,3 του Αντρεούτσι και 52,4 του Καμπεντέλι.

Βάτσλαφ Κλέμεντ

Η φετινή 16η μέρα του Οκτωβρίου έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Skoda, καθώς συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννηση ενός εκ των δυο ιδρυτών της.

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Polestar

Τον πρώτο της εκθεσιακό χώρο θα αποκτήσει η Polestar, η αυτόνομη εταιρεία της Volvo που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων.