Είστε εδώ

Auto News

Mini: Υπήρξε έκδοση Alpina. Γιατί δεν την είδαμε;

του Σωτήριου Χάλλα

Αν θεωρείτε ως καλή ιδέα τη δημιουργία ενός Mini με την υπογραφή της Alpina, την ίδια άποψη είχαν οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και μάλιστα μπήκαν στον κόπο να το δημιουργήσουν.

Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης τύπου ο επικεφαλής της εταιρείας, Andreas Bovensiepen, μίλησε για το τι να περιμένουμε στο μέλλον αλλά και για κάποια πράγματα από το παρελθόν τα οποία δεν είδαμε σε εμπορικό επίπεδο.

Ένα από αυτά είναι ότι η Alpina είχε δημιουργήσει μια δική της έκδοση του Mini, ώστε να αποτελέσει το εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας της. Εκτός από τη δημιουργία του μοντέλου οι άνθρωποι της μάρκας προχώρησαν και σε δοκιμές, όμως στο τέλος αποφάσισαν να μη συνεχίσουν στην παραγωγή του αφού θεωρήθηκε ότι θα ήταν ιδιαίτερα περίπλοκο και ακριβό.

Επιπλέον, εκείνη την εποχή η BMW παρουσίασε τη δεύτερη γενιά της Σειρά 6 και η προσοχή στράφηκε εκεί.

Εκτός από το Mini, η Alpina είχε ασχοληθεί και με άλλο μοντέλο το οποίο τελικά δεν κυκλοφόρησε. Πρόκειται για το i8 του οποίου δημιούργησε μία έκδοση όπου στη θέση του τρικύλινδρου θερμικού μοτέρ είχε τοποθετηθεί ένα τετρακύλινδρο και η απόδοση είχε ανέβει στους 460 ίππους. Και αυτό το πρωτότυπο έφτασε μέχρι το στάδιο των δοκιμών, όμως, η ΒΜW ζήτησε να μην κυκλοφορήσει ώστε να μην υπάρχει “σύγκρουση” με τα μοντέλα του τμήματος M.

Ακόμα και σήμερα, θα είχε ενδιαφέρον η είσοδος της Alpina σε πιο μικρές κατηγορίες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Νίρμπουργκρινγκ

Κατά κοινή παραδοχή το Νίρμπουργκρινγκ είναι μία από τις πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο, όμως για κάποιους αποτελεί σχεδόν δεύτερο σπίτι, όπως φαίνεται από το βίντεο που ακολουθεί στο οποίο βλέπουμε κάτι που θεωρητικά φαντάζει αδύνατο.

Ράλι Γερμανίας

Στο ασφάλτινο ράλι Γερμανίας με τις 19 Ειδικές Διαδρομές των 344 χλμ. τα εργοστασιακά πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα 36 ελαστικά της Michelin που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής.

Mercedes

Η V-Class, η πρόταση της Mercedes στα πολυχρηστικά οχήματα, που μπορεί να μεταφέρει μέχρι και εννιά επιβάτες, στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τα μέλη της υπομάρκας που έχουν οι Γερμανοί με την ονομασία EQ.

Ράλι Γερμανίας

Μετά από δύο βδομάδες «διακοπών» ο θίασος του WRC ανανέωσε το ραντεβού του για το ράλι Γερμανίας.

Είναι ο 10ς γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε σύνολο 14 αγώνων.

Porsche

Στην εβδομάδα αυτοκινήτου που έγινε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια είχε προγραμματιστεί να γίνει μία από τις ιστορικότερες δημοπρασίες από τον οίκο RM Sotheby’s, αφού επρόκειτο για την Porsche Type 64, όμως δεν έμελλε να πουληθεί.

Ferrari

Ο πρόεδρος της Ferrari,Τζον Έλκαν, επισκέφτηκε το Concours d’Elegance στο Pebble Beach της Καλιφόρνια και μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι η ιταλική μάρκα θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο που θα ανήκει στην κατηγορία των GT, το Νοέμβριο.

Volkswagen T-Roc R cabrio

Πριν από λίγες ημέρες η Volkswagen παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του T-Roc η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2020 και θα προσφέρεται με δύο κινητήρες του 1.0 λίτρου με απόδοση 115 και 150 ίππων.

Hyundai i30 N Project C

Η Hyundai θα δώσει το “παρών” στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου μεταξύ των άλλων εκθεμάτων θα υπάρχει και μία ειδική έκδοση του i30 N, με την ονομασία i30 N Project C.

Fiat

Η Fiat έχει εδώ και καιρό δηλώσει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί στα μικρότερα μοντέλα, κάτι που έχει αρχίσει να φαίνεται τα τελευταία χρόνια στην γκάμα της και θα γίνει πιο έντονο τα επόμενα χρόνια.

Φερνάντο Αλόνσο

Μετά τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με το μέλλον του Φερνάντο Αλόνσο, η Toyota Gazoo Racing «βγήκε» μπροστά και ανακοίνωσε τα σχέδια της συνεργασίας της με  τον Ισπανό, δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Formula 1 και νικητή του 24ωρου Λε Μαν.