Είστε εδώ

Auto News

Microlino: Έχει διάδοχο και μικρότερη αδερφή

του Σωτήριου Χάλλα

Η εταιρεία Micro μας έφερε στο νου το Isetta, το λιλιπούτειο αυτοκίνητο που είχε δημιουργήσει η BMW τη δεκαετία του '50, όταν το 2018 παρουσίασε την πρώτη γενιά του Microlino.

Το Microlino είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με μήκος κάτω των 2.5 μέτρων, που μιμείται σε μεγάλο βαθμό τη σχεδίαση του Isetta, με βασικότερο χαρακτηριστικό ότι το εμπρός μέρος λειτουργεί ως πόρτα για να μπαίνουν οδηγός και συνοδηγός.

Πλέον το Microlino ετοιμάζεται να αποκτήσει δεύτερη γενιά, η οποία θα παρουσιαστεί στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και θα ονομάζεται Microlino 2.0.

Σε αυτή οι άνθρωποι της εταιρείας αναφέρουν ότι έχουν προχωρήσει σε επανασχεδιασμό σχεδόν ολόκληρου του αυτοκινήτου, ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια. Επιπλέον, το πίσω μέρος έχει γίνει πιο πλατύ ώστε να είναι περισσότερο σταθερό.

Σε επίπεδο εμφάνισης πλέον ο σχεδιασμός του είναι πιο "ρευστός", καθώς τα φωτιστικά σώματα είναι ενσωματωμένα στο αμάξωμα και οι κάμερες των θυρών είναι κρυφές. Επιπλέον, η σχεδίαση πίσω έχει περισσότερο χαρακτήρα και οι κολώνες Α είναι πιο λεπτές ώστε να βελτιωθεί η ορατότητα.

Σύμφωνα με την εταιρεία ο ηλεκτρικός κινητήρας θα είναι πιο ισχυρός, όμως δεν ανακοινώθηκαν συγκεκριμένα νούμερα.

Το κόστος του Microlino 2.0 θα είναι στα ίδια επίπεδα με της πρώτης γενιάς, δηλαδή θα ξεκινάει από τις 12.000 ευρώ.

Μαζί με το Microlino η Micro θα παρουσιάσει και μια βέσπα σε μορφή πρωτότυπου. Η ονομασία της είναι Microletta και έχει τρεις τροχούς, κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά και μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα μέχρι και 80 χλμ./ώρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο δύσκολος είναι ο κατ' οίκον περιορισμός τις μέρες της πανδημίας για τους ενήλικες είναι και για τα παιδιά, ίσως μάλιστα και περισσότερο, καθώς λόγω ηλικίας  δεν έχουν την ωριμότητα να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε περιοχή στάθμευσης δίπλα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Νοτιοδυτικής Φλόριντα-Fort Myers- κατέστρεψε περισσότερα από 3.500 αυτοκίνητα, τα οποία όλα ανήκαν σε γραφεία ενοικιάσεων. 

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.