Μπορεί στην Ευρώπη να μετράμε την ταχύτητα σε χιλιόμετρα ανά ώρα όμως στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού μετράνε σε μίλια ανά ώρα με το κάθε μίλι να είναι 1.609 μέτρα.
Από αυτή τη διαφορά στον τρόπο μέτρησης προκύπτουν κάποια ιδιαίτερα ενδιαφέροντα γεγονότα καθώς μπορεί μέχρι πριν κάποια χρόνια οι εταιρείες που κατασκευάζουν hypercars να είχαν ως στόχο τα 400 χλμ./ώρα όταν, όμως, αυτός ο στόχος επετεύχθη ο νέος στόχος που τέθηκε ήταν τα 300 μίλια/ώρα ή αλλιώς 482.8 χλμ./ώρα.
Το πρώτο βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου έγινε με το ρεκόρ της Bugatti Veyron Super Sport η οποία πέτυχε 431 χλμ./ώρα (268 μίλια/ώρα) και το δεύτερο ήρθε με το σπάσιμο αυτού του ρεκόρ από την Koenigsegg Agera RS η οποία πέτυχε πρόσφατα 447.18 χλμ./ώρα (277.87 μίλια/ώρα).
Μία από τις εταιρείες που έχουν δηλώσει ότι θέλουν να πετύχουν το ορόσημο των 300 μιλίων/ώρα όσο το δυνατόν πιο σύντομα είναι η Hennessey Special Vehicles η οποία ισχυρίζεται ότι το μοντέλο με την ονομασία Venom F5 που ετοιμάζει θα μπορεί να πιάσει τέτοιες ταχύτητες.
Ωστόσο, όλες οι εταιρείες που στοχεύουν στα 300 μίλια/ώρα έχουν ένα κοινό πρόβλημα. Δεν υπάρχουν ελαστικά τα οποία να μπορούν να αντέξουν τέτοιες ταχύτητες. Αυτό γίνεται επειδή αφ’ ενός ο ρυθμός περιστροφής των ελαστικών είναι αδιανόητα υψηλός, αφ’ ετέρου λόγω της ταχύτητας κίνησης ο αέρας ψύχει τη γόμα πιο γρήγορα από το επιθυμητό με συνέπεια το ελαστικό να μην έχει την απαραίτητη πρόσφυση και σταθερότητα.
Αυτό το πρόβλημα θέλει να λύσει η Michelin η οποία μέσω του υπεύθυνου ανάπτυξης προϊόντων, Έρικ Σμέντινγκ δήλωσε ότι εργάζονται με σκοπό τη δημιουργία ενός ελαστικού που θα αντέχει τις καταπονήσεις που προκύπτουν όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με 300 μίλια/ώρα. Ο Σμέντινγκ είπε ότι έχουν φτάσει πολύ κοντά αλλά δεν τα έχουν καταφέρει ακόμα.