Είστε εδώ

Auto News

Michelin: Κυνηγώντας τα 300 μίλια/ώρα (482.8 χλμ./ώρα)

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί στην Ευρώπη να μετράμε την ταχύτητα σε χιλιόμετρα ανά ώρα όμως στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού μετράνε σε μίλια ανά ώρα με το κάθε μίλι να είναι 1.609 μέτρα.

Από αυτή τη διαφορά στον τρόπο μέτρησης προκύπτουν κάποια ιδιαίτερα ενδιαφέροντα γεγονότα καθώς μπορεί μέχρι πριν κάποια χρόνια οι εταιρείες που κατασκευάζουν hypercars να είχαν ως στόχο τα 400 χλμ./ώρα όταν, όμως, αυτός ο στόχος επετεύχθη ο νέος στόχος που τέθηκε ήταν τα 300 μίλια/ώρα ή αλλιώς 482.8 χλμ./ώρα.

Το πρώτο βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου έγινε με το ρεκόρ της Bugatti Veyron Super Sport η οποία πέτυχε 431 χλμ./ώρα (268 μίλια/ώρα) και το δεύτερο ήρθε με το σπάσιμο αυτού του ρεκόρ από την Koenigsegg Agera RS η οποία πέτυχε πρόσφατα 447.18 χλμ./ώρα (277.87 μίλια/ώρα).

Μία από τις εταιρείες που έχουν δηλώσει ότι θέλουν να πετύχουν το ορόσημο των 300 μιλίων/ώρα όσο το δυνατόν πιο σύντομα είναι η Hennessey Special Vehicles η οποία ισχυρίζεται ότι το μοντέλο με την ονομασία Venom F5 που ετοιμάζει θα μπορεί να πιάσει τέτοιες ταχύτητες.

Ωστόσο, όλες οι εταιρείες που στοχεύουν στα 300 μίλια/ώρα έχουν ένα κοινό πρόβλημα. Δεν υπάρχουν ελαστικά τα οποία να μπορούν να αντέξουν τέτοιες ταχύτητες. Αυτό γίνεται επειδή αφ’ ενός ο ρυθμός περιστροφής των ελαστικών είναι αδιανόητα υψηλός, αφ’ ετέρου λόγω της ταχύτητας κίνησης ο αέρας ψύχει τη γόμα πιο γρήγορα από το επιθυμητό με συνέπεια το ελαστικό να μην έχει την απαραίτητη πρόσφυση και σταθερότητα.

Αυτό το πρόβλημα θέλει να λύσει η Michelin η οποία μέσω του υπεύθυνου ανάπτυξης προϊόντων, Έρικ Σμέντινγκ δήλωσε ότι εργάζονται με σκοπό τη δημιουργία ενός ελαστικού που θα αντέχει τις καταπονήσεις που προκύπτουν όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με 300 μίλια/ώρα. Ο Σμέντινγκ είπε ότι έχουν φτάσει πολύ κοντά αλλά δεν τα έχουν καταφέρει ακόμα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.