Είστε εδώ

Auto News

Mercedes: Βάζει στην πρίζα τις A-Class και B-Class

του Σωτήριου Χάλλα

Ακόμα ένα βήμα προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της κάνει η Mercedes με το λανσάρισμα των plug-in υβριδικών εκδόσεων για την A-Class, τόσο με hatchback όσο και με sedan αμάξωμα, καθώς και για την B-Class.

Η ονομασία που επέλεξε η γερμανική μάρκα για τις νέες εκδόσεις των μοντέλων της είναι A250e και B250e.

Το υβριδικό σύνολο και στις δύο περιπτώσεις είναι ίδιο. Ο θερμικός κινητήρας είναι ο γνώριμος των 1.3 λίτρων που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Renault. Στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 160 ίππους και 250 Nm ροπής και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 102 ίππους και 300 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς των δύο κινητήρων φτάνει τους 218 ίππους και τα 450 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με οχτώ σχέσεις.

Όσον αφορά την μπαταρία, έχει χωρητικότητα 15.6 kWh και μπορεί να τροφοδοτήσει τα μοντέλα αποκλειστικά για κάποια χιλιόμετρα, τα οποία διαφέρουν μεταξύ τους. Συγκεκριμένα, στη hatchback έκδοση της A-Class η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία κυμαίνεται στα 60 – 68 χλμ. Η sedan έκδοση εμφανίζεται ελάχιστα οικονομικότερη με τα ηλεκτρικά χιλιόμετρα να φτάνουν τα 61 – 69 ενώ λίγο πιο κάτω είναι η B-Class αφού μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 56 – 67 χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας με φορτιστή ισχύος 7.4 kW, από 10% μέχρι 100% χρειάζεται 1 ώρα και 45 λεπτά ενώ αν συνδεθεί σε ταχυφορτιστή ο χρόνος μειώνεται σε 25 λεπτά.

Σχετικά με τις επιδόσεις τα στοιχεία είναι τα εξής. Για το 0-100 χλμ./ώρα η A250e hatchback χρειάζεται 6.6 δευτερόλεπτα, η A250e sedan 6.7 δευτερόλεπτα και η B-Class 6.8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα στις δύο εκδόσεις της A-Class φτάνει τα 235 χλμ./ώρα ενώ στην B-Class τα 240 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα όταν η κίνηση γίνεται αμιγώς ηλεκτρικά είναι τα 140 χλμ./ώρα.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας-3ο σκέλος

Το 3ο και τελευταίο σκέλος του ράλι Τουρκίας περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές, 38,62 χλμ. 

H τελευταία Ειδική Διαδρομή, η power stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους είναι 7,05 χλμ. 

Lamborghini Sian FKP 37

Τι να σημαίνει άραγε το FKR 37 που χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο το οποίο αποκάλυψε σε παγκόσμια πρώτη η Lamborghini στην έκθεση της Φρανκφούρτης. 

Pirelli P Zero

Η μεγαλύτερη αλλαγή στους κανονισμούς στη Formula 1 θα έρθει το 2021. 

Και αυτή η αλλαγή έχει να κάνει με τα ελαστικά που από 13 ιντσών με υψηλό προφίλ, θα περάσουν στα ελαστικά 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ.

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Και όμως τα Citroen boys συνεχίζουν αλώβητα τον αγώνα, τη στιγμή που ο Τάνακ εγκατέλειψε από ηλεκτρονικά και ο Νεβίλ συνεχίζει μεν, αλλά πολύ πίσω δε λόγω εξόδου. 

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Η ηλεκτρονική μονάδα του Toyota Yaris WRC έθεσε εκτός τους πρωτοπόρους της βαθμολογίας Τάνακ-Γιερβόγια πριν την ολοκλήρωση του 2ου σκέλους στο ράλι Τουρκίας. 

Ράλι Τουρκίας-2ο σκέλος

Το δεύτερο σκέλος του ράλι Τουρκίας δεν ξεκίνησε καλά για τους Νεβίλ-Γκιλσούλ.

Στην 1η Ειδική Διαδρομή σε μια κλειστή στροφή ο Νεβίλ λόγω σκόνης δεν είδε την πέτρα που «καραδοκούσε». Με αποτέλεσμα να βγουν από το δρόμο, να χάσουν 4 λεπτά και να πέσουν πολύ πίσω στην γενική κατάταξη. 

Μεταγραφικό παζάρι

Αυτή τη στιγμή, είναι λίγες οι θέσεις στη Formula 1 που δεν έχουν καλυφτεί για την επόμενη χρονιά και μία από τις πιο επιθυμητές, είναι εκείνη που αυτή τη στιγμή καταλαμβάνει ο Ρομέν Γκροζάν, στην ομάδα της Haas.

Tesla

Σχεδόν όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων περνάνε από το Νίρμπουργκρινγκ για να κάνουν χρόνο ή ακόμα και κάποιο ρεκόρ, όμως μέχρι τώρα η Tesla έδειχνε να αδιαφορεί πλήρως για την εμβληματική πίστα.

SEAT

Την εταιρική της κοινωνική ευθύνη απέδειξε για ακόμα μια φορά η SEAT με μια κίνηση που στόχο έχει να ωφελήσει το περιβάλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Όταν τις συμμετοχές κοσμούν αυτοκίνητα που βλέπουμε σε αγώνες του WRC, άρωμα Ευρώπης φέρνουν και στα λιμνάζοντα νερά των Ελληνικών αγώνων.