Είστε εδώ

Auto News

Mercedes S-Class: Στο μισό εκατομμύριο η παραγωγή της

του Γιώργου Ψαρρά

Σε ένα σημαντικό «λιμάνι» έφτασε η ναυαρχίδα της Mercedes, η S-Class, η παραγωγή της οποίας στην υφιστάμενη γενιά της είναι πλέον μισό εκατομμύριο.

Ο αριθμός αυτός ορόσημο στην πορεία της S-Class γιορτάστηκε στο εργοστάσιο της Mercedes που βρίσκεται στο Σιντελφίγκεν, ένα προάστειο της Στουτγκάρδης. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι από το παγκόσμιο ντεμπούτο της S-Class το 2013 στο Αμβούργο η παραγωγή της για τις αγορές όλου του κόσμου πραγματοποιείται στο Σιντελφίγκεν.

Προφανώς η πολύχρονη εμπειρία και η εξειδικευμένη γνώση των εργαζομένων έχουν συμβάλει αποφασιστικά στην εμπορική επιτυχία της S-Class. Οι αγοραστές της S-Class μέσω της υπηρεσίας "Digital Anticipation" μπορούν να παρακολουθούν διδακτικά την πορεία κατασκευής του οχήματος τους στο εργοστάσιο του Σιντελφίγκεν.

Παράλληλα για οικολογικούς λόγους τα έγραφα κατά τη διάρκεια παραγωγής της S-Class έχουν πλέον ψηφιοποιηθεί. Τη συναρμογή της S-Class διευκολύνουν οι πλατφόρμες, γνωστές ως ErgoSkid,  που κινούνται συγχρόνως με τη γραμμή παραγωγή και ανυψώνουν τα οχήματα κατά 26 εκατοστά, ώστε οι εργαζόμενοι να τοποθετήσουν τα απαραίτητα εξαρτήματα κάτω από το δάπεδο.

Πριν από έξι χρόνια είχε χαρακτηριστεί από τους ειδικούς «το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο», ενώ τα επόμενα χρόνια απέσπασε πληθώρα βραβείων. Από το 1951 που ξεκίνησε την καριέρα της η S-Class μέχρι σήμερα, σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει σημειώσει περίπου τέσσερα εκατομμύρια πωλήσεις, ενώ δημοφιλέστερη είναι στην αγορά της Κίνας.

Στο εργοστάσιο του Σιντελφίγκεν κατασκευάζεται επίσης η E-Class (Saloon and Estate), η CLS, η GLA, η S-Class (Saloon, Coupe and Cabriolet), η Mercedes-Maybach και όλη η οικογένεια των μοντέλων AMG GT.

Η γραμμή παραγωγής του εργοστασίου έχει προετοιμαστεί για να υποδεχτεί και τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της νέας μάρκας EQ. Η ημερήσια παραγωγή του εργοστασίου είναι 250 οχήματα, ενώ εκεί απασχολούνται συνολικά 25.000 υπάλληλοι.  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Formula 1: Aston Martin

Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορεί έντονα η φήμη ότι ο Λόρενς Στρολ, πατέρας του οδηγού Λανς Στρολ, ο οποίος αγόρασε το 2018 την πρώην Force India και νυν Racing Point, ενδιαφέρεται να αγοράσει και την Aston Martin.

Hyundai i20 R5

Στοχεύει ψηλά την καινούργια χρονιά η Hyundai με το i20 R5, όπου θα είναι πιο «κοντά» στις ιδιωτικές ομάδες.

Έτσι λοιπόν ο κινητήρας 1.6 λίτρων βρίσκεται στην αίθουσα των μηχανολόγων, όπου έχει αρχίσει το πρόγραμμα βελτίωσης με στόχο τους 290 ίππους σε ισχύ.  

Ford Focus ST by mountune

Ο βελτιωτικός οίκος της Αγγλίας “mountune” που ασχολείται με την εξέλιξη κινητήρων, από Formula 1 έως WRC και WTCC, αλλά και με τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς όπως και των φρένων των καθημερινών αυτοκινήτων, «δημιούργησε» ένα κιτ για το Focus που το μετέτρεψε σε πραγματικό ταύρο.

Opel Grandland X

Το πρώτο μοντέλο της Opel που απέκτησε plug-in υβριδική έκδοση πριν από μερικούς μήνες ήταν το Grandland X.

Παράλληλα είναι και τετρακίνητο, καθώς διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, με το δεύτερο να είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, μαζί με διαφορικό και μετατροπέα. 

Ferrari

Είναι πολλές οι εταιρείες που έχουν παρουσιάσει ή ετοιμάζονται να παρουσιάσουν ένα ή περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, όμως η Ferrari δεν είναι μία από αυτές, αφήνοντας ερωτηματικά σχετικά με το πότε σκοπεύει να κάνει κάτι τέτοιο.

Jeep

Ένα νέο μικρό off-road όχημα ετοιμάζει η Jeep, στης οποίας την γκάμα θα τοποθετηθεί κάτω από το Renegade, προκειμένου να ανταγωνιστεί το Suzuki Jimny, που αυτή τη στιγμή πρακτικά είναι μόνο του, αφού δεν υπάρχει ανταγωνιστική πρόταση σε αυτό το μέγεθος.

WRC-Skoda Motorsport

Η κάθε ανακοίνωση έχει διπλή και τριπλή ανάγνωση, αρκεί να μπορείς να διαβάσεις πίσω από τις «λέξεις».

Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα

Στην εκδήλωση για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα», το παρών έδωσε και ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ κ. Γιώργος Βασιλάκης .

WRC-Toyota Gazoo Racing

Σε ειδική εκδήλωση η Toyota αποχαιρέτησε τους παγκόσμιους πρωταθλητές ράλι για τη χρονιά που φεύγει  Τάνακ-Γιερβόεγια, που μετά από δύο χρόνια συνεργασίας πήραν μεταγραφή για τη Hyundai Motorsport.

Mazda CX-30 1.8 Skyactiv-D

Ένα ισχυρό υπόβαθρο για την επιστροφή της Mazda στη χώρα μας, έπειτα από πολυετή απουσία, αποτελεί σίγουρα η γκάμα με τα crossover μοντέλα της, καθώς πρόκειται για μια δημοφιλή κατηγορία οχημάτων και στην ελληνική αγορά.