Είστε εδώ

Auto News

Mercedes: Οικολογική στροφή για την G-Class

του Σωτήριου Χάλλα

Η Mercedes G-Class είναι ένα από τα πιο “διψασμένα” για καύσιμο αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από τον κινητήρα με τον οποίο θα επιλέξει να το αγοράσει ο υποψήφιος ιδιοκτήτης, όμως αυτό πρόκειται να αλλάξει στο μέλλον.

Βασικοί λόγοι για την αυξημένη κατανάλωση είναι το σχήμα, ο όγκος και το βάρος του αυτοκινήτου. Φυσικά τα παραπάνω δεν πρόκειται να αλλάξουν, όμως οι Γερμανοί σκοπεύουν να αλλάξουν τον κινητήρα και να τον κάνουν ηλεκτρικό, μετατρέποντας έτσι το μεγάλο SUV σε ένα αυτοκίνητο το οποίο δε θα χρειάζεται ούτε μία σταγόνα καύσιμο για να κινηθεί.

Το παραπάνω προήλθε από τα πιο επίσημα χείλη, εκείνα του διευθύνοντος συμβούλου της Daimler, Όλα Καλένιους και δημοσιεύτηκε στο Twitter από τον επικεφαλής ψηφιακού μετασχηματισμού, Σάσα Πάλενμπεργκ.

Παλαιότερα η Mercedes είχε ενδοιασμούς σχετικά με τη διατήρηση της G-Class στην γκάμα της, λόγω των αυξημένων ρύπων που έχει, όμως αποφάσισε να τη διατηρήσει και πλέον θα μηδενίσει τις εκπομπές της.

Κατά πάσα πιθανότητα η ηλεκτρική έκδοση θα ενταχθεί στην υπο-μάρκα EQ που έχει η Mercedes για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, όμως ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα γίνει η παρουσίαση.

Μέχρι στιγμής, ο μόνος τρόπος να έχει κάποιος ηλεκτρική G-Class είναι αν απευθυνθεί σε μία αυστριακή εταιρεία με την ονομασία Kreisel Electric, η οποία έχει δημιουργήσει ένα πακέτο μετατροπής.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται