Είστε εδώ

Auto News

Mercedes: Αυτή είναι η ανανεωμένη GLE Coupe

του Σωτήριου Χάλλα

Λίγο πριν την έκθεση της Φρανκφούρτης η Mercedes παρουσίασε την ανανεωμένη μορφή της GLE Coupe τόσο των απλών εκδόσεων όσο και εκείνης με τον αριθμό 53 που έχει δεχτεί τις φροντίδες της AMG.

Στο εμπρός μέρος η σχεδίαση έχει γίνει πιο έντονη με τα στοιχεία της γρίλιας να ξεχωρίζουν περισσότερο μεταξύ τους, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα φωτιστικά σώματα που φιλοξενούν LED στοιχεία.

Το παρμπρίζ έχει μεγαλύτερη κλίση και οι ζάντες αλουμινίου πλέον φτάνουν από 19 μέχρι 22 ίντσες, ενώ μεγαλύτερη κλίση έχει και το τελείωμα της οροφής, κάνοντας πιο έντονο τον coupe χαρακτήρα του μοντέλου.

Επιπλέον, τα φτερά είναι πιο “φουσκωμένα” δίνοντας σπορ ύφος, τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι μικρότερα και η πόρτα του χώρου αποσκευών φέρει ενσωματωμένη αεροτομή. Η εικόνα του πίσω μέρους συμπληρώνεται με το χρώμιο γύρω από τις εξατμίσεις.

Αν και οι διαστάσεις είναι ελαφρώς αυξημένες (+39 χλστ. για το μήκος, +7 χστ. για το πλάτος, +20 χλστ. για το μεταξόνιο) το μήκος της coupe έκδοση της GLE παραμένει μικρότερο από την κανονική κατά 60 χλστ.

Το εσωτερικό έχει μεταφερθεί αυτούσιο από την κανονική έκδοση του μοντέλου, με τα βασικότερα χαρακτηριστικά να είναι οι δύο οθόνες 12.3 ιντσών, η μία αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και η άλλη αναλαμβάνει το infotainment. Το τιμόνι είναι επενδεδυμένο με δέρμα, τα καθίσματα έχουν σπορ προσανατολισμό ενώ το ταμπλό είναι επενδεδυμένο με ένα υλικό που ονομάζεται Artico (τεχνητό δέρμα).

Σύμφωνα με τη Mercedes, η μικρή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει δημιουργήσει μεγαλύτερους χώρους στην καμπίνα αλλά και στο πορτ-παγκάζ. Το τελευταίο πλέον έχει χωρητικότητα 655 λίτρων η οποία μπορεί να φτάσει τα 1.790 με την αναδίπλωση των καθισμάτων, 70 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά.

Όσον αφορά τους κινητήρες θα υπάρχουν δύο εξακύλινδρα σύνολα πετρελαίου 3.0 λίτρων. Το ένα θα αποδίδει 272 ίππους και 600 Nm ροπής και θα τοποθετείται στην έκδοση GLE Coupe 350 d 4MATIC ενώ το δεύτερο θα αποδίδει 330 ίππους και 700 Nm ροπής και θα τοποθετείται στην έκδοση GLE Coupe 400 d 4MATIC. Και στις δύο περιπτώσεις, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το αυτόματο εννέα σχέσεων 9G‑TRONIC ενώ η ισχύς πηγαίνει και στους τέσσερις τροχούς.

Στην κορυφή υπάρχει μία έκδοση βενζίνης της οποίας τη φροντίδα έχει αναλάβει η AMG. Πρόκειται για την GLE 53 Coupe η οποία έχει υπερτροφοδοτούμενο εξακύλιδρο σύνολο 3.0 λίτρων που αποδίδει 435 ίππους και 521 Nm ροπής. Επιπλέον, υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ 21 ίππων και 249 Nm που μπορεί να συνδράμει για σύντομα χρονικά διαστήματα. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 5.3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.