Είστε εδώ

Auto News

Mazda: Επιπτώσεις της πανδημίας στην παραγωγή

του Γιώργου Ψαρρά

Στα νέα παγκόσμια δεδομένα που δημιουργεί η πανδημία του κορωνοϊού (Covid-19) προσαρμόζεται η Mazda, η οποία λαμβάνει μια σειρά μέτρων που αφορούν την παραγωγική της διαδικασία.

Σύμφωνα λοιπόν με την ιαπωνική εταιρεία αναστέλλεται για δεκατρείς μέρες η παραγωγή στα εργοστάσια της Χιροσίμα και της Χόφου, ενώ θα πραγματοποιηθούν μόνο ημερήσιες βάρδιες για οκτώ μέρες το διάστημα από 28 Μαρτίου έως τις 30 Απριλίου.

Παράλληλα η Mazda ενδέχεται να μεταφέρει μέρος της παραγωγής που είχε αρχικά προγραμματιστεί για την περίοδο αυτή στο δεύτερο τρίμηνο της οικονομικής περιόδου που λήγει τον Μάρτιο του 2021 ή αργότερα, παρακολουθώντας πως θα έχει διαμορφωθεί η κατάσταση. Σημειώνεται ότι εντός αυτής της περιόδου οι διοικητικές της λειτουργίες θα συνεχιστούν κανονικά.

Παύση παραγωγής περίπου δέκα ημερών που θα ισχύσει από 25 Μαρτίου έχει προγραμματιστεί για το εργοστάσιο της Mazda που βρίσκεται στο Μεξικό, ενώ επίσης για δέκα μέρες θα διακόψει, από 30 Μαρτίου, την παραγωγή του το εργοστάσιο στην Ταϊλάνδης.

Οι πωλήσεις οχημάτων της Mazda τώρα θα συνεχιστούν σε ορισμένες χώρες, όπως η Ιαπωνία και η Κίνα, ενώ στην Ευρώπη θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα που σέβονται τις εφαρμοζόμενες πολιτικές των χωρών για την προσπάθεια μείωσης της διάδοσης του ιού.

Τέλος, επισημαίνεται ότι για τη Mazda ύψιστη προτεραιότητα αποτελεί η υγεία των εργαζομένων και των πελατών της, για αυτό το λόγο πραγματοποιεί τακτικές απολυμάνεις στα γραφεία και στις αντιπροσωπείες της.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.