Είστε εδώ

Auto News

Mazda: Αυξημένη ισχύς για το ανανεωμένο MX-5

του Σωτήριου Χάλλα

Η Mazda θα παρουσιάσει στις 26 Ιουλίου την ανανεωμένη έκδοση του επιτυχημένου roadster, του ΜΧ-5, με τις αλλαγές να εντοπίζονται κυρίως στην παρουσίαση νέων κινητήριων συνόλων.

Αρχικά, ο κινητήρας των 2.0 λίτρων, SKYACTIV-G, έχει υποστεί αλλαγές και εξοπλίζεται με νέα εισαγωγή αέρα, νέα κυλινδροκεφαλή, επανασχεδιασμένα πιστόνια και νέες μπιέλες με την ιαπωνική εταιρεία να αναφέρει ότι αυτές οι αλλαγές έγιναν προκειμένου να αυξηθεί η απόδοση αλλά ταυτόχρονα να μειωθεί και το βάρος του κινητήριου συνόλου.

Αν και η εταιρεία δεν αναφέρει κάτι για το πόσο μειώθηκε το βάρος, ωστόσο αναφέρει ότι η ισχύς ανέβηκε από τους 157 στους 184 ίππους και η ροπή από τα 200 Nm στα 205 Nm. Ταυτόχρονα, ανέβηκε και το όριο περιστροφής του κινητήρα από τις 6.800 σ.α.λ. στις 7.500 σ.α.λ.

Βελτιώσεις έχουν υπάρξει και στον SKYACTIV-G των 1.5 λίτρων ο οποίος πλέον αποδίδει 132 ίππους και 152 Nm ροπής.

Εκτός από τους κινητήρες οι αλλαγές αφορούν και την τοποθέτηση νέου τηλεσκοπικού τιμονιού και νέας οθόνης TFT ενώ στον αισθητικό τομέα οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν το νέο τους MX-5 με μαλακή οροφή καφέ χρώματος, ανοιχτόχρωμο δερμάτινο εσωτερικό και ζάντες 16 ιντσών με μαύρες λεπτομέρειες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.