Είστε εδώ

Auto News

Λούκα Ντε Μέο: Αφήνει πίσω του ρεκόρ πωλήσεων στη SEAT

του Γιώργου Ψαρρά

Μετά την πρόσφατη παραίτηση του προέδρου της, Λούκα Ντε Μέο, η SEAT κάνει τον απολογισμό πωλήσεων του 2019.

Με δεδομένο ότι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά κατέγραψε διψήφιο αριθμό ανάπτυξης, καταλαβαίνουμε το λόγο που ο Ντε Μέο είναι περιζήτητος.

Ας περάσουμε όμως στο θέμα μας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ισπανικής εταιρείας τη χρονιά που έφυγε πέτυχε άνοδο +10,9% στις πωλήσεις της, οι οποίες ανέρχονται συνολικά στις 574.100 μονάδες, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός του 2018 ήταν 517.600 μονάδες.

Δημοφιλέστερο μοντέλο της SEAT παραμένει από το 2012 το Leon, το οποίο το 2019 είδε τις πωλήσεις του να φτάνουν τις 151.900 μονάδες, παρά τη μικρή του πρώτη -4,1%, που σίγουρα θα ανακάμψει με την επερχόμενη αποκάλυψη της νέας του γενιάς (στις 28 Ιανουαρίου). Στη δεύτερη θέση συναντάμε το Ibiza με 125.300 πωλήσεις, η εμπορική πορεία του οποίου κινήθηκε επίσης καθοδικά σε ποσοστό -8%. Τις «μετοχές» τους είδαν να ανεβαίνουν τα Alhambra και Mii με 23.700 πωλήσεις (+6,3%) και 13.200 πωλήσεις (+0,7%) αντίστοιχα.

Η δημοφιλής κατηγορία των SUV αντιπροσωπεύει το 44,4% των πωλήσεων της SEAT το 2019. Πιο αναλυτικά, προηγείται το Arona με 123.700 πωλήσεις, δεύτερο έρχεται το Ateca με 98.500 πωλήσεις και τρίτο το Tarraco με 32.600 πωλήσεις.

Η αυτόνομη πλέον εταιρεία επιδόσεων Cupra τους προηγούμενους δώδεκα μήνες πούλησε 24.700 αυτοκίνητα, εκ των οποίων 14.300 ήταν Leon Cupra και 1.400 Ateca Cupra.

Το αγοραστικό ενδιαφέρον για τα μοντέλα της SEAT αυξήθηκε σε πολλές σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές. Στη Γερμανία οι πωλήσεις έφτασαν τις 132.500 μονάδες (+16.1%), στη Βρετανία τις 68.800 μονάδες (+9,5%), στην Αυστρία τις 19.900 μονάδες (+7,9%), στην Ελβετία τις 12.800 μονάδες (+19,6%), στο Ισραήλ τις 9.200 μονάδες (+2,6%), στη Σουηδία τις 9.100 μονάδες (+30,45), στη Δανία τις 7.100 μονάδες (+47,2%), στη Γαλλία τις 37.800 μονάδες (+19%), στην Ιταλία τις 26.200 μονάδες (+30,8%) και στη πατρίδα Ισπανία τις 108.000 μονάδες (+0,2%).

Το Μεξικό είναι η μεγαλύτερη αγορά της SEAT εκτός Ευρώπης, ενώ το 2019 οι τοπικές πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά κατά +5,4% φτάνοντας τις 24.300 μονάδες.

Σχετικά άρθρα

WRC, πρόγραμμα 2020

Αρχικά το πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι 2020 είχε ανακοινωθεί με 14 αγώνες, με την προσθήκη δύο νέων αγώνων σε Κένυα και Ιαπωνία.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Την «ακτινογραφία» της Cayenne Turbo S E-Hybrid αναλύει η Porsche, εξηγώντας μας όλες τις τεχνολογίες που ενσωματώνει και την κάνουν οδηγικά απολαυστική.

Volkswagen Golf

Τις τελευταίες μέρες έχουν πληθύνει οι διαρροές σχετικά με τις πιο γρήγορες εκδόσεις του Volkswagen Golf όγδοης γενιάς που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2019, με την τελευταία να μας δίνει την πιο σαφή εικόνα γύρω από την ιπποδύναμη της κάθε μίας.

Κίνα - Ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Κίνα θέλει να κάνει παρελθόν το πρόβλημα της φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς μπορεί να διαρκέσει αρκετές ώρες ανάλογα με την ισχύ του φορτιστή, στρεφόμενη προς τη λύση της εναλλαγής των μπαταριών, διαδικασία η οποία θα διαρκεί μόλις λίγα λεπτά.

Subaru

Η λακωνική συνήθως στις δηλώσεις της Subaru προχώρησε σε μια σειρά ανακοινώσεων σχετικά με την πορεία και τους στόχους της για το μέλλον.

DS 3 Crossback 1.2 PureTech EAT8

Παρατηρώντας το DS 3 Crossback μας έρχεται στο νου η φράση του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι ότι «η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο».

WRC, Hyundai Motorsport

Σημαντικό ρόλο στην καθημερινή οδήγηση παίζει η σωστή ρύθμιση του καθίσματος, τόσο για την έδρα όσο και για την πλάτη. Πόσο μάλλον στους αγώνες.

Στο θέμα αυτό δεν αφήνεται τίποτα στην τύχη.

Hennessey Venom F5

Η Hennessey, μία αμερικανική εταιρεία που ασχολείται κυρίως με τη βελτίωση αυτοκινήτων, έχει βάλει στόχο να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής, με ένα μοντέλο που θα ονομάζει Venom F5.

Renault

Σύμφωνα με τους επίσημους πίνακες της Renault σε παγκόσμιο επίπεδο το 2019 πούλησε συνολικά  3.753.723 οχήματα.

Volkswagen

Στο Instagram και συγκεκριμένα από τον χρήστη με την ονομασία Wilcoblok έγινε μια δημοσίευση η οποία πιθανότατα μας δείχνει πώς θα είναι το πίσω μέρος του νέου Volkswagen Golf GTI.