Είστε εδώ

Auto News

Lexus LS 600 Hybrid: H επόμενη μέρα του αυτόνομου οχήματος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το αυτόνομο όχημα δεν το έχουμε γνωρίσει ακόμα, όμως η ανήσυχη Toyota δια μέσω του μοντέλου Lexus LS 600 Hybrid παρουσιάζει στο Λας Βέγκας  την επόμενη μέρα στην αυτόνομη οδήγηση στην έκθεση Consumer Electronics Show (CES), που θα διαρκέσει μέχρι τις 12 Ιανουαρίου.

Εκεί λοιπόν στο Λας Βέγκας το Ινστιτούτο Ερευνών της Toyota (TRI) παρουσιάζει την επόμενη γενιά ενός αυτόνομου οχήματος, έχοντας συγκεντρώσει όλη την τεχνολογία στην οροφή, αλλά και σε μερικούς αισθητήρες πέριξ του αυτοκινήτου, χαμηλά στο αμάξωμα.

Η «Πλατφόρμα 3.0» όπως  ονομάζεται είχε πολύ θετικά αποτελέσματα.  
Η «Πλατφόρμα 3.0» διαθέτει ένα σύστημα «Luminar LIDAR» (ανίχνευση φωτός και κυμάτων σε ελεύθερη μετάφραση), η οποία όχι μόνο ανιχνεύει εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο, αλλά προβάλει σε 360 μοίρες τι υπάρχει σε απόσταση 200 μέτρων.   

Αυτό γίνεται εφικτό από τέσσερις κεφαλές (αισθητήρες) σάρωσης υψηλής ανάλυσης LIDAR, οι οποίες καταγράφουν με αξιοπιστία και ακρίβεια ακόμη και τα δύσκολα σκοτεινά αντικείμενα. Επιπλέον, οι αισθητήρες προσέγγισης χαμηλής εμβέλειας τοποθετούνται γύρω από το όχημα για να ανιχνεύσουν, για παράδειγμα, τα παιδιά που παίζουν αλλά και μικρότερα σε όγκο αντικείμενα.

Για την κομψή συσκευασία και την απόκρυψη όλων των αισθητήρων και των φωτογραφικών μηχανών, το Ινστιτούτο Ερευνών της Toyota (TRI)  συνεργάστηκε με τους εμπειρογνώμονες  της CALTY Design Research αλλά και το τμήμα  έρευνας και τεχνολογίας της Toyota στην Αμερική. Ανέπτυξαν ένα καινούργιο πάνελ οροφής και θερμοκρασίας εμπνευσμένα από κράνη off-road μοτοσικλετών με τις κάμερες στο μπροστινό μέρος ενώ ο διαθέσιμος χώρος της ηλιοροφής χρησιμοποιείται για τους αισθητήρες έτσι ώστε να μην επηρεάζει τόσο πολύ το ύψος του οχήματος με αποτέλεσμα ο τεχνολογικός εξοπλισμός να μην μοιάζει πλέον με τεράστια μπαγκαζιέρα.

Σχετικά άρθρα

Renault Megane R.S. Trophy

Ανεβάζει τον πήχη η Renault παρουσιάζοντας το Megane στην έκδοση R.S. Trophy με κινητήρα 1.800 κ.εκ. απόδοσης 300 ίππων με 420 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen

Nissan Leaf

Από τα άδυτα του αγωνιστικού τμήματος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας πέρασε το ηλεκτροκίνητο Leaf, και «βγήκε» πιο άγριο και πιο επιθετικό. 

McLaren

Η παράδοση της πρώτης από τις μόλις 500 McLaren Senna σίγουρα αποτελεί είδηση, ειδικά όταν διαθέτει ένα πλούσιο πακέτο εξατομίκευσης.

Toyota Hilux

Στην ετήσια αεροπορική επίδειξη “Flying Legends” που πραγματοποιήθηκε στο βρετανικό αεροδρόμιο του Ντάξφορντ, συμμετείχε το Toyota Hilux.

Volkswagen Polo R5

Με τον Ερίκ Καμιλί πίσω από το τιμόνι συνεχίστηκαν οι δοκιμές του Volkswagen Polo R5 επι Ισπανικού εδάφους στην περιοχή της Καταλονίας. Μάλιστα για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν τα ασφάλτινα ελαστικά P Zero της Pirelli και όπως έδειξαν οι τηλεμετρίες το κράτημα ικανοποίησε την ομάδα. Το αυτοκίνητο

P.I.C.K. Πάτρας

Στην γιορτή του καρτ, στο Διεθνές Σιρκουί Καρτ της Πάτρας, πιο γνωστό ως P.I.C.K., οι οδηγοί που συμμετέχουν στο θεσμό ΙΑΜΕ θα δώσουν το παρών. 

Kirkos lubricants & batteries house

Οι Δημήτρης και Μίλτος Κύρκος στην οδό Λένορμαν 184, στον Κολωνό, δημιούργησαν το Kirkos lubricants & batteries house.

EuroNCAP

H τεχνολογική υπεροχή του νέου Ford Focus αναδεικνύεται και στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP το βαθμολόγησε με πέντε αστέρια.

ERC-Ράλι Ρώμης

Μερικές 10ετίες πριν τα Fiat 124 Abarth ήταν αυτά που έδιναν το τόνο σε κάθε μορφής αγώνων.

Ferrari Dino

Μπορεί να μην ήταν η πιο ισχυρή Ferrari που κατασκευάστηκε επί εποχής Έντσο Φεραρι, αλλά ήταν ίσως το πιο αγαπημένο μοντέλο του ιδρυτή της θρυλικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.