Είστε εδώ

Auto News

Κινητήρες diesel: Η Mercedes υπερασπίζεται την πετρελαιοκίνηση

του Σωτήριου Χάλλα

Με αφετηρία το ξέσπασμα του σκανδάλου dieselgate με το λογισμικό παραποίησης των ρύπων που χρησιμοποιούσε η Volkswagen, οι πετρελαιοκινητήρες έχουν βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα τα τελευταία χρόνια.

Ακόμα και κάποιες εταιρείες δείχνουν να θέλουν να τους απομακρύνουν από την γκάμα τους με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό της Toyota. Ωστόσο, κάποιες άλλες εταιρείες θεωρούν ότι δεν ήρθε ακόμα η ώρα να σταματήσει η χρήση των κινητήρων diesel.

Ανάμεσα σε αυτές είναι και η Mercedes η οποία έβγαλε ανακοίνωση με την οποία δηλώνει ότι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν ακόμα να προσφέρουν στην αυτοκινητοβιομηχανία και ότι δεν πρέπει να καταργηθούν τόσο για οικονομικούς όσο και για περιβαλλοντικούς λόγους καθώς, όπως αναφέρει, όσον αφορά το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) οι εκπομπές τους είναι πολύ πιο κάτω από εκείνες των βενζινοκινητήρων.

Επίσης, αναφέρει ότι αναπτύσσει μια νέα γενιά κινητήρων πετρελαίου που οι εκπομπές τους σε οξείδια του αζώτου (NOx) θα είναι πολύ πιο κάτω από το νόμιμο όριο υπό φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης και ότι ακόμα και οι ήδη υπάρχοντες κινητήρες μπορούν με τη χρήση νέου λογισμικού να μειώσουν κατά πολύ τις εκπομπές NOx.

Στην ίδια ανακοίνωση η Mercedes αναφέρεται και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και λέει ότι μέχρι το 2025 οι τιμές τους θα είναι ίδιες με εκείνες των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ότι από το 2020 η Smart θα γίνει η πρώτη μάρκα (μεταξύ αυτών που σήμερα παράγουν συμβατικά αυτοκίνητα) που όλη της η γκάμα θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική.

Σχετικά άρθρα

Renault Megane R.S. Trophy

Ανεβάζει τον πήχη η Renault παρουσιάζοντας το Megane στην έκδοση R.S. Trophy με κινητήρα 1.800 κ.εκ. απόδοσης 300 ίππων με 420 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen

Nissan Leaf

Από τα άδυτα του αγωνιστικού τμήματος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας πέρασε το ηλεκτροκίνητο Leaf, και «βγήκε» πιο άγριο και πιο επιθετικό. 

McLaren

Η παράδοση της πρώτης από τις μόλις 500 McLaren Senna σίγουρα αποτελεί είδηση, ειδικά όταν διαθέτει ένα πλούσιο πακέτο εξατομίκευσης.

Toyota Hilux

Στην ετήσια αεροπορική επίδειξη “Flying Legends” που πραγματοποιήθηκε στο βρετανικό αεροδρόμιο του Ντάξφορντ, συμμετείχε το Toyota Hilux.

Volkswagen Polo R5

Με τον Ερίκ Καμιλί πίσω από το τιμόνι συνεχίστηκαν οι δοκιμές του Volkswagen Polo R5 επι Ισπανικού εδάφους στην περιοχή της Καταλονίας. Μάλιστα για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν τα ασφάλτινα ελαστικά P Zero της Pirelli και όπως έδειξαν οι τηλεμετρίες το κράτημα ικανοποίησε την ομάδα. Το αυτοκίνητο

P.I.C.K. Πάτρας

Στην γιορτή του καρτ, στο Διεθνές Σιρκουί Καρτ της Πάτρας, πιο γνωστό ως P.I.C.K., οι οδηγοί που συμμετέχουν στο θεσμό ΙΑΜΕ θα δώσουν το παρών. 

Kirkos lubricants & batteries house

Οι Δημήτρης και Μίλτος Κύρκος στην οδό Λένορμαν 184, στον Κολωνό, δημιούργησαν το Kirkos lubricants & batteries house.

EuroNCAP

H τεχνολογική υπεροχή του νέου Ford Focus αναδεικνύεται και στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP το βαθμολόγησε με πέντε αστέρια.

ERC-Ράλι Ρώμης

Μερικές 10ετίες πριν τα Fiat 124 Abarth ήταν αυτά που έδιναν το τόνο σε κάθε μορφής αγώνων.

Ferrari Dino

Μπορεί να μην ήταν η πιο ισχυρή Ferrari που κατασκευάστηκε επί εποχής Έντσο Φεραρι, αλλά ήταν ίσως το πιο αγαπημένο μοντέλο του ιδρυτή της θρυλικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.