Είστε εδώ

Auto News

Infiniti: Προσεγγίζει τα ηλεκτρικά, με ιδιαίτερη στρατηγική

του Σωτήριου Χάλλα

Η Infiniti αυτή την εβδομάδα συμπληρώνει τριάντα χρόνια από την ίδρυσή της και γιορτάζει, παρουσιάζοντας τα πλάνα της σχετικά με το τι πρόκειται να κάνει στο μέλλον σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση.

Η προσέγγιση σχεδόν όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών αφορά τη στροφή προς τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που κινούνται με μπαταρία, ενώ στο πιο μακρινό μέλλον υπάρχει και η προοπτική του υδρογόνου. Ωστόσο, η Infiniti αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο.

Αυτό το οποίο κάνει είναι να αναπτύξει τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία, αλλά και ηλεκτρικά τα οποία θα φέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον οποίο θα χρησιμοποιούν μόνο για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας η οποία θα φορτίζει την μπαταρία (range extenders).

Αν και πρόκειται για διαφορετικές προσεγγίσεις, η ιαπωνική μάρκα θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα, στο πλαίσιο της στρατηγικής two powertrains, one platform. Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας θα χρησιμοποιεί βενζίνη, θα είναι τρικύλινδρος στα 1.5 λίτρα και θα έχει μεταβλητή συμπίεση. Η φόρτιση των μπαταριών θα γίνεται αποκλειστικά από τον κινητήρα καθώς δε θα υπάρχει θύρα για τη σύνδεση του αυτοκινήτου σε πρίζα.

Οι Ιάπωνες αναφέρουν ότι υιοθετούν αυτή την ασυνήθιστη προσέγγιση επειδή τα ηλεκτρικά με range extender συνδυάζουν τα καλύτερα στοιχεία από δύο διαφορετικούς κόσμους και επειδή προσφέρονται για τη μετάβαση των πελατών στην ηλεκτρική εποχή, αφού με αυτόν τον τρόπο έχουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν τις συνήθειές τους σε μεγάλο βαθμό.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται