Είστε εδώ

Auto News

Hyundai: Νέοι σύμμαχοι στην προώθηση της υδρογονοκίνησης

του Γιώργου Ψαρρά

To 2013 η Hyundai καινοτόμησε βάζοντας στην παραγωγή το υδρογονοκίνητο ix35 (γνωστό και ως Tucson) Fuel Cell, ενώ την ίδια, εξελιγμένη όμως, τεχνολογία χρησιμοποιεί και το υφιστάμενο NEXO, η αυτονομία του οποίου φτάνει τα 609 χλμ.

Η κορεάτικη εταιρεία πιστεύει στο μέλλον της υδρογονοκίνησης και θέλει να κάνει αποδοτικότερα τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου. Για το λόγο αυτό αποφάσισε να επενδύσει σε τρεις εταιρείες που θα της παρέχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και θα μειώσουν το κόστος παραγωγής των υδρογονοκίνητων οχημάτων της, κάνοντας τα πιο προσιτά. 

Νέος στρατηγικός συνεργάτης της Hyundai γίνεται η σουηδική εταιρεία Impact Coatings AB, η οποία είναι κορυφαίος προμηθευτής υλικών επίστρωσης κυψελών καυσίμων με βάση το PVD. Οι κεραμικές επικαλύψεις της Impact Coatings AB είναι οικονομικά αποδοτικά υποκατάστατα των πολύτιμων μετάλλων που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή κυψελών καυσίμου.

Από κοινού θα αναπτύξουν μια νέα γενιά υλικών, διαδικασιών και εξοπλισμού για διάφορες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των κυψελών καυσίμου και της παραγωγής υδρογόνου.

Παράλληλα η Hyundai έδωσε τα χέρια με τη νεοφυή εταιρεία H2Pro από το Ισραήλ, η οποία ανέπτυξε την αποδοτική, προσιτή και ασφαλής τεχνολογία διαίρεσης νερού E-TAC (ηλεκτροχημική, θερμικά ενεργή χημική). Η τεχνολογία της H2Pro θα επιτρέψει στη Hyundai να μειώσει το κόστος παραγωγής υδρογόνου, το οποίο με τη σειρά του θα μειώσει την τιμή του υδρογόνου για τους πελάτες.

Στο πλευρό της Hyundai συντάσσεται και η εταιρεία GRZ Technologies με έδρα την Ελβετία, η οποία ειδικεύεται στην αποθήκευση ενέργειας σε μορφή υδρογόνου. Χρησιμοποιεί τεχνολογία αποθήκευσης υδρογόνου με μεγαλύτερη ασφάλεια σε χαμηλότερη δική της τεχνική συμπίεσης με υψηλότερη πυκνότητα.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται