Είστε εδώ

Auto News

Hyundai: Νέο πρωτότυπο, κεντρομήχανο και πισωκίνητο

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

Ωστόσο, δε θα αργούσε η στιγμή που οι Κορεάτες θα ήθελαν να στραφούν σε νέους, πιο σκληροπυρηνικούς τομείς. Έτσι, επόμενος στόχος τους ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση πίσω. Τελικά τα κατάφεραν, τουλάχιστον σε επίπεδο πρωτότυπου και το παρουσιάζουν αυτές τις μέρες στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου Λος Άντζελες.

Η ονομασία του είναι RM19 και έχει κινητήρα 2.0 λίτρων που αποδίδει 390 ίππους. Συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων που προέρχεται από το TCR, το οποίο στέλνει όλη την ισχύ στον πίσω άξονα, με το 0-96 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε λιγότερο από 4.0 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπου της Hyundai, η εταιρεία σκοπεύει να κυκλοφορήσει και μία εμπορική έκδοση του μοντέλου, η οποία δε θα διαφέρει πολύ σχεδιαστικά, αλλά σίγουρα θα έχει δεχτεί κάποιες επεμβάσεις που θα του δώσουν πιο συμβατική εικόνα. Χαρακτηριστικά, ο εκπρόσωπος της Hyundai είπε “ο Μπίερμαν δεν κάνει τέτοια πράγματα μόνο για επίδειξη”. Ο Άλμπερτ Μπίερμαν είναι επικεφαλής του τμήματος N και πριν τη Hyundai είχε την αντίστοιχη θέση στο τμήμα M tης BMW.

Εκτός από κινητήρες εσωτερικής καύσης, το RM19 μπορεί να δεχτεί και ηλεκτροκινητήρες, οπότε περιμένουμε ότι το τελικό αποτέλεσμα θα κινείται από ένα συνδυασμό των δύο.

Σχετικά άρθρα

Porsche

Τα φώτα στα άδυτα του Τσούφενχαουζεν, λίγο έξω από τη Στουτγάρδη δεν σβήνουν. Οι τεχνικοί και οι μηχανολόγοι μπορούν να εναλλάσσονται στις βάρδιες, αλλά οι υπολογιστές δεν σβήνουν. 

M-Sport

Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται το τεχνολογικό κέντρο της M-Sport που αποτελεί μια αυτοτελή μονάδα εξέλιξης της όποια ιδέας έχει να κάνει με το motorsport. 

Aπό την αρχική σύλληψη ως ιδέα μέχρι τη σχεδίαση και την παραγωγή. 

Nissan

Tα δύο καινούργια μοντέλα της Nissan, τα Skyline και Dayz απέσπασαν δύο σημαντικά βραβεία για την καριέρα των αυτοκινήτων στην Ιαπωνία.

Το Nissan Dayz κέρδισε το βραβείο Small Mobility και το Nissan Skyline με την τεχνολογία ProPILOT 2.0, πήρε το βραβείο Best Innovation.

FIA Prize Giving 2019

Στο Λούβρο, στο Παρίσι, την Πόλη του Φωτός, οι πρωταθλητές είχαν το ραντεβού τους. 

Formula 1-Μercedes

Στο Παρίσι, στο gala της FIA, έγινε με κάθε επισημότητα η απονομή των επάθλων στους παγκόσμιους πρωταθλητές για τη χρονιά που μας βρίσκει στη δύση της. 

Formula 1: Λιούις Χάμιλτον

Η Mercedes είναι χωρίς αμφιβολία η κυρίαρχη ομάδα στη Formula 1 από το 2014 που άλλαξαν οι κινητήρες και έγιναν υβριδικοί, οπότε είναι λογικό όλοι οι οδηγοί να θέλουν να βρεθούν στο κόκπιτ των μονοθεσίων της.

Monza rally show

Να πούμε ότι δεν ζηλεύουμε, θα είναι ψέμα, ότι δεν στενοχωριόμαστε, ακόμα μεγαλύτερο ψέμα. 

Fiat 124 Spider

Η Fiat παρουσίασε το 2016 το 124 Spider, ένα roadster το οποίο είναι αδερφάκι του Mazda MX-5, αφού τα δύο μοντέλα αναπτύχθηκαν από κοινού από τις δύο εταιρείες, ενώ και κατά την παραγωγή χρησιμοποιούνται κοινά τμήματα.

Jaguar Mark 2

Έξι δεκαετίες πέρασαν από την πρεμιέρα της Jaguar Mark 2 στο Σαλόνι Earls Court του Λονδίνου το 1959.

Genesis

Η Genesis αποτελεί το πολυτελές παρακλάδι της Hyundai, με την εταιρεία να δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε Η.Π.Α., Καναδά, Ρωσία, Νότια Κορέα, Αυστραλία και Μέση Ανατολή, όμως υπάρχει πιθανότητα το επόμενο διάστημα να τη δούμε και στην Ευρώπη.