Είστε εδώ

Auto News

Hyundai i20 : Ανανεώθηκε στα σημεία

του Πέρη Χαλάτση

To γνωστό και πετυχημένο Hyundai i20  ανανεώθηκε και στην Ευρώπη παρουσιάζουν θετικό πρόσημο οι πωλήσεις.

Βλέπετε η εμπλοκή της εταιρίας στους αγώνες του WRC ανέβασε –με τις νίκες που έχει κατακτήσει- το πρεστίζ της Hyundai. Και λογικό ήταν που ανανέωσαν το i20 αφού κάνουν στροφή προς το νεανικό κοινό. Το ανανεωμένο i20 προσεγγίζει νεανικότερα κοινά. Οι πιο βασικές αλλαγές που έκαναν ήταν στη μάσκα CascadingGrille, το αναβαθμισμένο πίσω μέρος, τη διχρωμία στην οροφή. Με τους 17 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς το i20 δείχνει πιο.

Μάλιστα . Για μεγαλύτερη άνεση και οδηγική απόλαυση η Hyundai Motor εισάγει το κιβώτιο 7DCT με στάνταρ το σύστημα Idle Stop andGo.

Στο βασικό του εξοπλισμό το νέο i20 προσφέρει συστήματα ασφαλείας, όπως είναι το HyundaiSmartSense που περιλαμβάνει την αποφυγή σύγκρουσης (Forward Collision-Avoidance Assist), την προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (LaneDeparture Warning System), αναγνώριση κόπωσης οδηγού (Driver Attention Warning) και υποβοήθηση λειτουργίας προβολέων (High Beam Assist). Έχει εξελιγμένη συνδεσιμότητα συμπεριλαμβανομένης της οθόνης 7 ιντσών Display Audio ή του συστήματος πλοήγησης με Apple Car Play και Android Auto.

Το αναβαθμισμένο i20 που οδηγήσαμε είχε πεντάρι σασμάν. Όμως μπορείτε να το παραγγείλετε με το  καινούργιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις (7DCT).

Το νέο i20 εφοδιάζεται με δυο κινητήρες βενζίνης που πληρούν τις νέες προδιαγραφές Euro 6d Temp και διαθέτουν στάνταρ το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) για μείωση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης καυσίμου.

Ο κινητήρας 1,0-λίτρου T-GDI είναι διαθέσιμος στην ισχυρότερη έκδοση 88,3 kW/ 120 PS και στη στάνταρ των 73,6 kW/ 100 PS.

Ο κινητήρας 1,2-λίτρου Kappa συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και αποδίδει 55,2 kW/ 75 PS   και 61,8kW/ 84 PS.  

Περισσότερα όμως για το ανανεωμένο i20 θα σας πούμε μετά τη μεγάλη δοκιμή που σύντομα θα κάνουμε.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.