Είστε εδώ

Auto News

Hyundai: Ανανέωση - αναβάθμιση για το ηλεκτρικό IONIQ

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hyundai προχώρησε σε ανανέωση της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του IONIQ, όμως δεν περιορίστηκε μόνο στον τομέα της σχεδίασης, αλλά χρησιμοποίησε την ευκαιρία για να προβεί και σε κάποιες αναβαθμίσεις στον τεχνικό τομέα.

Η μεγαλύτερη από αυτές είναι ότι η μπαταρία πλέον έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα. Συγκεκριμένα, από τις 28 kWh ανέβηκε στις 38.3 kWh, αύξηση που σε ποσοστό φτάνει το 36%. Φυσικά, η μεγαλύτερη μπαταρία έχει ως αποτέλεσμα και μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία πλέον φτάνει τα 311 χλμ.

Ακόμα μία σημαντική αναβάθμιση έχει να κάνει με τον φορτιστή που φέρει επάνω του το αυτοκίνητο. Πριν την ανανέωση μπορούσε να “τραβήξει” μέχρι 6.6 kW, νούμερο το οποίο πλέον έχει ανέβει στα 7.2 kW. Έτσι, αν συνδεθεί σε ταχυφορτιστή που αποδίδει 100 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει μέχρι το 80% σε 54 λεπτά.

Αν και η μπαταρία και ο φορτιστής αναβαθμίστηκαν, δε συνέβη το ίδιο και με τον κινητήρα ο οποίος συνεχίζει να είναι ο ίδιος με το ηλεκτρικό Kona και να αποδίδει 136 ίππους και 295 Nm ροπής.

Για μεγιστοποίηση της αυτονομίας, το IONIQ διαθέτει και έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με την κλίση του δρόμου και τις συνθήκες κίνησης μπροστά από το αυτοκίνητο, ενώ λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί χωρίς τη χρήση του φρένου.

Όσον αφορά τις αισθητικές αλλαγές είναι περιορισμένες. Στο εξωτερικό μέρος το μοτίβο της (κλειστής αφού πρόκειται για ηλεκτρικό) γρίλιας είναι διαφορετικό, το κάτω μέρος του εμπρός μέρους πλέον έχει χρώμιο, τα LED φώτα ημέρας έχουν νέα “υπογραφή”, και νέα σχεδίαση φέρουν οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Στο εσωτερικό το ταμπλό έχει λεπτομέρειες από σκούρο χρώμιο, υπάρχει μπλε κρυφός φωτισμός και το πάνελ για τον κλιματισμό είναι επανασχεδιασμένο.

Η διαθεσιμότητα του ανανεωμένου IONIQ θα ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο.

Σχετικά άρθρα

Για ακόμα μια φορά η Ford αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ασφάλεια των δικυκλιστών.

Μέχρι “σήμερα” τα κιβώτια ταχυτήτων είχαν φτάσει να έχουν μέχρι και 10 σχέσεις, όμως το “αύριο” φέρνει μαζί του μία εντελώς νέα πραγματικότητα στην οποία ο αριθμός των σχέσεων θα μειωθεί μόνο σε 1. Όμως πώς φτάσαμε ως εδώ και γιατί βρισκόμαστε μπροστά σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή;

Η ναυαρχίδα στο στόλο της Bentley, η Mulsanne, τον ερχόμενο Απρίλιο θα ρίξει οριστικά άγκυρα και θα παραδώσει τα σκήπτρα στη νέα Flying Spur.

Ο νέος κορωνοϊός με την ονομασία Covid – 19, έχει προκαλέσει την αναβολή ή ακύρωση εκδηλώσεων στις οποίες θα υπήρχε συγκέντρωση μεγάλου πλήθους ανθρώπων, όπως η έκθεση τεχνολογίας Mobile World Congress που θα γινόταν στη Βαρκελώνη και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, όμως δε θα γίνει το ίδιο με

Η Λα Ντεφάνς βρίσκεται ακριβώς σε ευθεία γραμμή από την Αψίδα του Θριάμβου στην ευρύτερη περιοχή της Πόλης του Φωτός, το πάντα ρομαντικό Παρίσι.

Προφανώς για να βιντεοσκοπήσει η Jaguar εν κινήσει την F-Pace SVR δε βάζει κάποιον τεχνικό με την κάμερα στον ώμο να τρέχει. Γίνεται επαγγελματική δουλειά με τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μέσα.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και την πρεμιέρα του νέου Golf GTI να πλησιάζουν, η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες που δείχνουν πώς θα είναι η νέα γενιά του γερμανικού hot hatch.

Ένα από τα συστατικά επιτυχίας της Toyota είναι ότι έχει συνδέσει το όνομά της με την αξιοπιστία, κάτι που ισχύει και για τη θυγατρική Lexus.

Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν ο ταχύτερος οδηγός της τέταρτης μέρας των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, αφού στο απογευματινό κομμάτι της διαδικασίας δεν έκανε κάποιος άλλος, ταχύτερο χρόνο.

Οι δεσμοί του Φερνάντο Αλόνσο με τη McLaren είναι τόσο ισχυροί που όπως δείχνουν τα πράγματα πολύ δύσκολα θα σπάσουν.