Είστε εδώ

Auto News

Hyundai: Ανανέωση - αναβάθμιση για το ηλεκτρικό IONIQ

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hyundai προχώρησε σε ανανέωση της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του IONIQ, όμως δεν περιορίστηκε μόνο στον τομέα της σχεδίασης, αλλά χρησιμοποίησε την ευκαιρία για να προβεί και σε κάποιες αναβαθμίσεις στον τεχνικό τομέα.

Η μεγαλύτερη από αυτές είναι ότι η μπαταρία πλέον έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα. Συγκεκριμένα, από τις 28 kWh ανέβηκε στις 38.3 kWh, αύξηση που σε ποσοστό φτάνει το 36%. Φυσικά, η μεγαλύτερη μπαταρία έχει ως αποτέλεσμα και μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία πλέον φτάνει τα 311 χλμ.

Ακόμα μία σημαντική αναβάθμιση έχει να κάνει με τον φορτιστή που φέρει επάνω του το αυτοκίνητο. Πριν την ανανέωση μπορούσε να “τραβήξει” μέχρι 6.6 kW, νούμερο το οποίο πλέον έχει ανέβει στα 7.2 kW. Έτσι, αν συνδεθεί σε ταχυφορτιστή που αποδίδει 100 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει μέχρι το 80% σε 54 λεπτά.

Αν και η μπαταρία και ο φορτιστής αναβαθμίστηκαν, δε συνέβη το ίδιο και με τον κινητήρα ο οποίος συνεχίζει να είναι ο ίδιος με το ηλεκτρικό Kona και να αποδίδει 136 ίππους και 295 Nm ροπής.

Για μεγιστοποίηση της αυτονομίας, το IONIQ διαθέτει και έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με την κλίση του δρόμου και τις συνθήκες κίνησης μπροστά από το αυτοκίνητο, ενώ λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί χωρίς τη χρήση του φρένου.

Όσον αφορά τις αισθητικές αλλαγές είναι περιορισμένες. Στο εξωτερικό μέρος το μοτίβο της (κλειστής αφού πρόκειται για ηλεκτρικό) γρίλιας είναι διαφορετικό, το κάτω μέρος του εμπρός μέρους πλέον έχει χρώμιο, τα LED φώτα ημέρας έχουν νέα “υπογραφή”, και νέα σχεδίαση φέρουν οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Στο εσωτερικό το ταμπλό έχει λεπτομέρειες από σκούρο χρώμιο, υπάρχει μπλε κρυφός φωτισμός και το πάνελ για τον κλιματισμό είναι επανασχεδιασμένο.

Η διαθεσιμότητα του ανανεωμένου IONIQ θα ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο.

Σχετικά άρθρα

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.

Ferrari

Η Ferrari είναι από τις τελευταίες εταιρείες που αποφάσισαν να ακολουθήσουν τη μόδα των SUV και αυτή τη στιγμή εξελίσσει το πρώτο μοντέλο του είδους που θα φέρει στο καπό το Cavallino Rampante. Η ονομασία του θα είναι Purosangue.

Land Cruiser Namib

Η σειρά 70 του Toyota Land Cruiser παράγεται αδιάλειπτα από το 1984 και παρά το γεγονός ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές ώστε να παραμένει σύγχρονο, σε μηχανολογικό τομέα παραμένει το ίδιο αυτοκίνητο.

Skoda

Μπορεί η Skoda πλέον να μπαίνει σε μια νέα εποχή, αυτή της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης τα νέα  Citigoᵉ iV και Superb iV, ωστόσο δε ξεχνά να τιμά το παρελθόν της.

Volkswagen ID. R

Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο, μέσω του οποίου μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε μέρος της προσπάθειας που έκανε ο Ρομέν Ντιμά πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού ID.

Jeep Wrangler

Όλα τα μοντέλα της Jeep είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την περιπέτεια, ενώ το πιο ανήμερο off-road «θηρίο» της είναι το Wrangler.

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.