Είστε εδώ

Auto News

Honda: Τι θα μας δείξει στο Σαλόνι της Γενεύης;

του Γιώργου Ψαρρά

Το περιεχόμενο του περιπτέρου της, που θα στηθεί στο επερχόμενο Σαλόνι της Γενεύης (5-15 Μαρτίου), μας παρουσιάζει η Honda.

H ιαπωνική εταιρεία θα πραγματοποιήσει στην ελβετική πόλη την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα του νέου Jazz, το οποίο για πρώτη φορά θα διατίθεται με στάνταρ υβριδικό σύστημα κίνησης ονόματι e:HEV.

Το νέο υβριδικό Jazz απαρτίζεται από κιβώτιο μονής σχέσης, i-VTEC βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και δυο ηλεκτροκινητήρες, καθώς ο ένας χρησιμοποιείται για να προσφέρει κίνηση, ενώ ο δεύτερος λειτουργεί ως γεννήτρια, ώστε να φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου.

Παράλληλα τονίζεται ότι η κορυφαία, για τα δεδομένα της κατηγορίας, εσωτερική ευρυχωρία και πρακτικότατα θα διατηρηθούν στο νέο Jazz. Επίσης το νέο Jazz θα ενσωματώνει το Honda Personal Assistant μια υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης, η οποία εκτελεί φωνητικές εντολές και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Honda e.

Το «παρών» στο Σαλόνι της Γενεύης θα δώσει και η πιο περιπετειώδη έκδοση Crosstar του νέου Jazz, η οποία θα χρησιμοποιεί το ίδιο υβριδικό σύστημα, αλλά θα προσφέρει ψηλότερη θέση οδήγησης, ταπετσαρίες καθισμάτων ανθεκτικές στο νερό, ενσωματωμένες ράγες οροφής, διαφορετική μάσκα, μαύρο πλαστικό προστατευτικό περιμετρικά του αμαξώματος και ξεχωριστές ζάντες αλουμινίου.

Από την εξηλεκτρισμένη “e:TECHNOLOGY” γκάμα της Honda θα λανσαριστούν στην Ευρώπη εντός του 2020 έξι νέα μοντέλα. Προς το παρόν εκτός από το νέο υβριδικό Jazz και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Honda e τη σχετική λίστα συμπληρώνει και το νέο υβριδικό CR-V για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα πατώντας εδώ.

Στο Σαλόνι της Γενεύης θα φιλοξενηθεί επίσης το ανανεωμένο Civic Type R, η νέα του έκδοση Type R Sport Line και μια νέα συλλεκτική του έκδοση, μόλις 100 αντίτυπων για την ευρωπαϊκή αγορά.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Αυτή η λευκή 911 Carrera S του 2008 είναι μοναδική. Δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή. Ο λόγος είναι ότι μπροστά υπάρχει ένα μόνο κάθισμα, και αυτό στο κέντρο. 

Σειρά στο αφιέρωμα της Hyundai Motorsport, έχουν οι συνοδηγοί. Ο Γκιλσούλ για τον Νεβίλ, ο Ντελ Μπάριο για τον Σόρδο, ο Γιέγκερ για τον Μίκελσεν, ο Ελενά για τον Λεμπ. 

Η εταιρία Ready to Rock Vehicles (RTRV), γιορτάζει τα 10 χρόνια εξέλιξης σε μοντέλα της Ford, και για το λόγο αυτό 10 ειδικές αριθμημένες εκδόσεις, “10th Anniversary Mustang RTR”, μια για κάθε χρόνο, περιμένουν όσους θέλουν να οδηγούν ένα ξεχωριστό Mustang.

Το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 δεν έμελλε να γίνει, καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού ανάγκασε τους διοργανωτές να το ακυρώσουν, όμως η Volkswagen δε θέλησε να πάει χαμένη η δουλειά που είχε κάνει για το στήσιμο του περιπτέρου της.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το πρώτο Σαββατοκύριακο του Απριλίου ήταν προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Βιετνάμ, στο Ανόι. 

Παρακολουθήσαμε τηλεφωνική συνδιάσκεψη του Μάλκολμ Γουίλσον με τον Σιμόνε Καμπεντέλι, του οδηγού που οδηγεί εργοστασιακό Ford Fiesta R5 στο ιταλικό πρωτάθλημα. 
Ήταν μια φοβερή συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, αλλά θα σταθούμε σε μια ερώτηση ιδιαίτερα έξυπνη. 

Οι Λεκλέρκ, Άλμπον, Ράσελ, Νόρις και Λατίφι ήταν γνωστό ότι θα συμμετάσχουν στον δεύτερο εικονικό αγώνα που διοργανώνει η Formula 1, όμως τώρα στους παραπάνω προστίθενται ο Τζιοβινάτσι και ο Τζένσον Μπάτον.

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.