Είστε εδώ

Auto News

Honda: Νέα πλατφόρμα - ελβετικός σουγιάς

του Σωτήριου Χάλλα

Ό,τι πιο “φρέσκο” έχει να παρουσιάσει η Honda στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το μοντέλο πόλης Honda E όμως οι Ιάπωνες δεν πρόκειται να σταματήσουν εκεί.

Ήδη ανακοίνωσαν ότι έχουν ξεκινήσει την ανάπτυξη μίας νέας πλατφόρμας η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βασιστούν επάνω της πολλά μοντέλα από διαφορετικές κατηγορίες, ενώ θα είναι ευέλικτη και ως προς το μέγεθος των μπαταριών που θα τοποθετούνται σε κάθε ένα από αυτά. Επιπλέον, τα μοντέλα που θα βασίζονται σε αυτή θα μπορούν να είναι και τετρακίνητα, προαιρετικά.

Με αυτόν τον τρόπο οι Ιάπωνες θα καταφέρουν να μειώσουν σημαντικά τα κόστη ανάπτυξης, αφ’ ενός επειδή δε θα χρειάζονται διαφορετική πλατφόρμα για κάθε μοντέλο και αφ΄ετέρου επειδή κάποια εξαρτήματα θα χρησιμοποιούνται σε παραπάνω από ένα αυτοκίνητα, χωρίς αλλαγές στη σχεδίασή τους.

Επίσημα η Honda δεν αποκάλυψε περαιτέρω πληροφορίες, όμως πηγές του εξωτερικού αναφέρουν ότι θα έχει παρουσιαστεί μέχρι το 2025 και θα χρησιμοποιείται “στα πάντα, από crossover μέχρι sedan”. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές όλα τα μοντέλα που θα τη χρησιμοποιούν θα είναι πισωκίνητα και το βάρος θα είναι μοιρασμένο ανάμεσα στους δύο άξονες σε ποσοστό 50:50. Αυτό οι Ιάπωνες το κάνουν προκειμένου να δώσουν έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων τους.

Στην εικόνα βλέπουμε το πρωτότυπο Honda E.

Σχετικά άρθρα

Volvo S60

Πιο οικολογικό προφίλ απέκτησε το Volvo S60 καθώς η σουηδική εταιρεία προσέθεσε στην γκάμα του ένα νέο plug-in υβριδικό σύνολο με την ονομασία T8 το οποίο έρχεται να συμπληρώσει το έτερο υβριδικό σύνολο, Τ6, των 340 ίππων.

Νίρμπουργκρινγκ

Κατά κοινή παραδοχή το Νίρμπουργκρινγκ είναι μία από τις πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο, όμως για κάποιους αποτελεί σχεδόν δεύτερο σπίτι, όπως φαίνεται από το βίντεο που ακολουθεί στο οποίο βλέπουμε κάτι που θεωρητικά φαντάζει αδύνατο.

Ράλι Γερμανίας

Στο ασφάλτινο ράλι Γερμανίας με τις 19 Ειδικές Διαδρομές των 344 χλμ. τα εργοστασιακά πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα 36 ελαστικά της Michelin που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής.

Mercedes

Η V-Class, η πρόταση της Mercedes στα πολυχρηστικά οχήματα, που μπορεί να μεταφέρει μέχρι και εννιά επιβάτες, στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τα μέλη της υπομάρκας που έχουν οι Γερμανοί με την ονομασία EQ.

Ράλι Γερμανίας

Μετά από δύο βδομάδες «διακοπών» ο θίασος του WRC ανανέωσε το ραντεβού του για το ράλι Γερμανίας.

Είναι ο 10ς γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε σύνολο 14 αγώνων.

Porsche

Στην εβδομάδα αυτοκινήτου που έγινε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια είχε προγραμματιστεί να γίνει μία από τις ιστορικότερες δημοπρασίες από τον οίκο RM Sotheby’s, αφού επρόκειτο για την Porsche Type 64, όμως δεν έμελλε να πουληθεί.

Ferrari

Ο πρόεδρος της Ferrari,Τζον Έλκαν, επισκέφτηκε το Concours d’Elegance στο Pebble Beach της Καλιφόρνια και μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι η ιταλική μάρκα θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο που θα ανήκει στην κατηγορία των GT, το Νοέμβριο.

Volkswagen T-Roc R cabrio

Πριν από λίγες ημέρες η Volkswagen παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του T-Roc η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2020 και θα προσφέρεται με δύο κινητήρες του 1.0 λίτρου με απόδοση 115 και 150 ίππων.

Hyundai i30 N Project C

Η Hyundai θα δώσει το “παρών” στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου μεταξύ των άλλων εκθεμάτων θα υπάρχει και μία ειδική έκδοση του i30 N, με την ονομασία i30 N Project C.

Fiat

Η Fiat έχει εδώ και καιρό δηλώσει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί στα μικρότερα μοντέλα, κάτι που έχει αρχίσει να φαίνεται τα τελευταία χρόνια στην γκάμα της και θα γίνει πιο έντονο τα επόμενα χρόνια.