Είστε εδώ

Auto News

General Motors: Το μέλλον των ηλεκτρικών εξαρτάται από τα SUV

του Σωτήριου Χάλλα

Όπως οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, η General Motors ξέρει ότι το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση όμως έχει κάποια ενδιαφέροντα πράγματα να πει προτού φτάσουμε στην ολική επικράτησή τους.

Η διευθύνουσα σύμβουλος του αμερικανικού κολοσσού, Μαίρη Μπάρα, ανακοίνωσε σε ειδική εκδήλωση τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2018 και άδραξε την ευκαιρία να μιλήσει για τα ηλεκτρικά.

Η Μπάρα είπε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν τεράστιες επενδύσεις ενώ έχουν και υψηλό κόστος κατασκευής. Ο συνδυασμός αυτών των δύο στοιχείων σημαίνει ότι η εταιρεία δε θα βγάζει κέρδος από την πώλησή τους μέχρι “τις αρχές της επόμενης δεκαετίας”. Βέβαια, η φράση που χρησιμοποίησε η Μπάρα είναι κάπως αόριστη αφού μπορεί να μεταφραστεί σε λίγους μήνες (αν εννοεί το 2020), ή μερικά χρόνια (αν υπολογίζει μέχρι το 2022 ή το 2023).

Σε κάθε περίπτωση η ισχυρή γυναίκα της εταιρείας είπε ότι θα απαιτηθούν πολύ μεγάλες επενδύσεις προκειμένου να προχωράει γρήγορα η έρευνα πάνω στις τεχνολογίες που χρειάζονται για τα ηλεκτρικά, κεφάλαια που θα βρεθούν κυρίως από τις πωλήσεις SUV και pick-up μοντέλων.

Κατά συνέπεια, η Μπάρα θέλησε να επισημάνει ότι από την επιτυχία σε αυτές τις δύο κατηγορίες εξαρτάται το μέλλον της εταιρείας αφού αν υπάρχουν κέρδη, θα μπορούν να γίνουν επενδύσεις ώστε η GM να παραμένει ανταγωνιστική.

Τέλος, η Μπάρα δήλωσε ότι η πιο μεγάλη πρόκληση όσον αφορά τα ηλεκτρικά είναι η μείωση του κόστους κατασκευής, προκειμένου να μπορέσουν να μειωθούν και οι τιμές πώλησης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.