Είστε εδώ

Auto News

Ford Transit: Παρκάρισμα χωρίς χέρια στο τιμόνι

του Γιώργου Ψαρρά

Αν οι επαγγελματίες οδηγοί έπρεπε οπωσδήποτε να κάνουν ένα παράπονο για το Ford Transit, τότε σίγουρα αυτό δε θα είχε να κάνει με τις μεταφορικές του ικανότητες.

Ίσως οι περισσότεροι εξέφραζαν τη δυσκολία τους να σταθμεύσουν το Transit σε στενούς χώρους, καθώς μιλάμε για ένα όχημα που είναι ένα μέτρο μακρύτερο από το Mondeo.

Ακόμα και ένα μικρό χτύπημα κατά τη διάρκεια της στάθμευσης θα κοστίσει στον επαγγελματία οδηγό, καθώς αν αφήσει έστω  μια μέρα το Transit στο φανοποιείο για επισκευή, δε μπορεί να δουλέψει χωρίς αυτό.

Η μπλε οβάλ εταιρεία ακούει τους πελάτες της και φροντίζει πάντα να δίνει λύση στα προβλήματα τους. Για το λόγο αυτό εξοπλίζει το Transit με το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος “Active Park Assist”, τη λειτoυργία του οποίου θα καταλάβετε παρακολουθώντας το παρακάτω video.

Με το πάτημα ενός κουμπιού οι δώδεκα αισθητήρες υπερήχων γύρω από το όχημα αρχίζουν να «σκανάρουν» το χώρο για να διαπιστωθεί που χωράει το Transit. Όταν εντοπιστεί επαρκής χώρος στάθμευσης ο οδηγός το μόνο που έχει να κάνει είναι να βάλει την όπισθεν και να διατηρήσει τον έλεγχο στο γκάζι και στο φρένο, καθώς οι μανούβρες του τιμονιού εκτελούνται αυτόματα.

Σημειώνεται ότι το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος “Active Park Assist” σταθμεύει εύκολα και χωρίς άγχος το Transit σε κάθετες και παράλληλες θέσεις. Παράλληλα το Transit εξοπλίζεται με σύστημα “Cross Traffic Alert”, το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό, καθώς κάνει όπισθεν ξεπαρκάροντας, για τη διέλευση ποδηλάτων ή οχημάτων από πίσω του.

Επίσης το “Side Sensing System” με οπτικές και ηχητικές ενδείξεις προειδοποιεί σε χαμηλές ταχύτητες για πλευρικά εμπόδια. Τέλος, από την εξοπλιστική λίστα του Transit δεν απουσιάζει η κάμερα οπισθοπορείας, η οποία είναι τοποθετημένη πάνω από την πίσω πόρτα, ώστε να παρέχεται καλύτερη ορατότητα.

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

H Porsche υποστηρίζει ένθερμα το σύνθημα «μένουμε σπίτι» για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού, ωστόσο γνωρίζει ότι ο εγκλεισμός σε τέσσερις τοίχους ρίχνει τη ψυχολογία.

Με την Αμερική να βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τα θύματα του κορωνοϊού, εν τούτοις ανακοινώθηκε το ανανεωμένο πρόγραμμα για το υπόλοιπο της χρονιάς. Με την ελπίδα ότι ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν.

Αυτήν την περίοδο λόγω κορωνοϊού το μουσείο της Toyota στην Κολωνία είναι κλειστό. 

Μέχρι στιγμής η McLaren έχει κυκλοφορήσει δύο υβριδικά μοντέλα, την P1 και τη Speedtail, ομως τώρα ετοιμάζεται σταδιακά να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο χώρο των plug-in υβριδικών.