Είστε εδώ

Auto News

Ford: Σταματά την αναμονή σε φανάρια και διασταυρώσεις

του Γιώργου Ψαρρά

Τελικά θα αρχίσουμε να πιστεύουμε ότι όντως στο εγγύς μέλλον τα φανάρια θα είναι μια ανάμνηση, καθώς βλέπουμε διαρκώς προτάσεις από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για το πως μπορούν αυτά να καταργηθούν.

Σειρά τώρα έχει η Ford, η οποία μέσα από το παρακάτω video μας εξηγεί ότι προς αυτόν το στόχο μπορούν να συμβάλουν σημαντικά τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι εκτιμάται πως ξοδεύουμε περίπου δυο μέρες το χρόνο αναμένοντας ένα κόκκινο φανάρι να γίνει πράσινο, ενώ το 60% των τροχαίων ατυχημάτων καταγράφονται σε διασταυρώσεις.

Πώς μπορεί να αλλάξει αυτό; Σύμφωνα με τη μπλε οβάλ εταιρεία τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα μπορούν να γνωστοποιούν μεταξύ τους τη θέση, την ταχύτητα και την πορεία τους, ενώ ένας αλγόριθμος καθορίζει την ιδανική τους ταχύτητα όταν διασταυρώνονται και έτσι δε θα χρειάζεται πια να επιταχύνουν ή να επιβραδύνουν για την παροχή προτεραιότητας.

Με τον τρόπο αυτό δεν εξοικονομείται μόνο χρόνος, αλλά και χρήμα, καθώς μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου από περιττές επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις, αφού το όχημα ακινητοποιείται μόνο όταν φτάσει στον τελικό του προορισμό.  Παράλληλα η οδήγηση γίνεται σίγουρα πιο χαλαρή και ξεκούραστη.

Ο νέος αυτός τρόπος διαχείρισης της κυκλοφορίας στις διασταυρώσεις δοκιμάζεται από τη Ford στην πόλη Μίλτον Κέινς στο πλαίσιο του προγράμματος Autodrive, το οποίο χρηματοδοτείται από τη βρετανική κυβέρνηση με στόχο τον περιορισμό της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους δρόμους και την αύξηση της ασφαλούς και αποδοτικής οδήγησης.

Σχετικά άρθρα

Αριβαμπένε

Όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήγε στη Ferrari το 2015 είχε δηλώσει ότι θέλει πάση θυσία να κατακτήσει τουλάχιστον έναν τίτλο με τη Scuderia όμως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα.

JLR

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κερδίζουν κάθε μέρα και πιο πολύ έδαφος όμως μέχρι στιγμής η μόνη εταιρεία που παράγει συμβατικά αυτοκίνητα αλλά έχει ανακοινώσει ότι θα στραφεί αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών είναι η Smart ωστόσο κάτι ανάλογο εξετάζουν και οι άνθρωποι της Jaguar.

CMR

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα μονοθέσια να πηγαίνουν με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα και θεωρούμε ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να προσφέρουν αυτοί οι κινητήρες είναι περίπου στα 350 χλμ./ώρα.

Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι

Τι σερί έχει αυτό το δίδυμο Πάολο Αντρεούτσι –Άννα Αντρεούσι με το εργοστασιακό Peugeot 208 T16 R5.

Κατέκτησαν το Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι για 11η συνεχή χρονιά.

Renault Captur 1.5 dCi

Κόντρα στις διαρκείς εξελίξεις γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες, εμείς για ακόμα μια φορά επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το Renault Captur, αλλά όχι στη βενζινοκίνητη έκδοση του.

Mercedes

Η Mercedes παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την πρώτη από τις δύο εκδόσεις της A-Class που θα φέρουν τα σήματα της AMG όμως εκτός από τη hatchback εκδοχή του μοντέλου αντίστοιχη έκδοση θα υπάρξει και για την coupe εκδοχή του μοντέλου, τη CLA.

Rali 2 Valli

Η τελευταία παράσταση του έργου ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, διεξήχθη στην Ιταλία, στην περιοχή της Βερόνας. Τρεις ήταν οι μνηστήρες του τίτλου.  Ο Σκάντολα  με 57,5 βαθμούς, έναντι 57,3 του Αντρεούτσι και 52,4 του Καμπεντέλι.

Βάτσλαφ Κλέμεντ

Η φετινή 16η μέρα του Οκτωβρίου έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Skoda, καθώς συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννηση ενός εκ των δυο ιδρυτών της.

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Polestar

Τον πρώτο της εκθεσιακό χώρο θα αποκτήσει η Polestar, η αυτόνομη εταιρεία της Volvo που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων.