Είστε εδώ

Auto News

Ford: Σταματά την αναμονή σε φανάρια και διασταυρώσεις

του Γιώργου Ψαρρά

Τελικά θα αρχίσουμε να πιστεύουμε ότι όντως στο εγγύς μέλλον τα φανάρια θα είναι μια ανάμνηση, καθώς βλέπουμε διαρκώς προτάσεις από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για το πως μπορούν αυτά να καταργηθούν.

Σειρά τώρα έχει η Ford, η οποία μέσα από το παρακάτω video μας εξηγεί ότι προς αυτόν το στόχο μπορούν να συμβάλουν σημαντικά τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι εκτιμάται πως ξοδεύουμε περίπου δυο μέρες το χρόνο αναμένοντας ένα κόκκινο φανάρι να γίνει πράσινο, ενώ το 60% των τροχαίων ατυχημάτων καταγράφονται σε διασταυρώσεις.

Πώς μπορεί να αλλάξει αυτό; Σύμφωνα με τη μπλε οβάλ εταιρεία τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα μπορούν να γνωστοποιούν μεταξύ τους τη θέση, την ταχύτητα και την πορεία τους, ενώ ένας αλγόριθμος καθορίζει την ιδανική τους ταχύτητα όταν διασταυρώνονται και έτσι δε θα χρειάζεται πια να επιταχύνουν ή να επιβραδύνουν για την παροχή προτεραιότητας.

Με τον τρόπο αυτό δεν εξοικονομείται μόνο χρόνος, αλλά και χρήμα, καθώς μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου από περιττές επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις, αφού το όχημα ακινητοποιείται μόνο όταν φτάσει στον τελικό του προορισμό.  Παράλληλα η οδήγηση γίνεται σίγουρα πιο χαλαρή και ξεκούραστη.

Ο νέος αυτός τρόπος διαχείρισης της κυκλοφορίας στις διασταυρώσεις δοκιμάζεται από τη Ford στην πόλη Μίλτον Κέινς στο πλαίσιο του προγράμματος Autodrive, το οποίο χρηματοδοτείται από τη βρετανική κυβέρνηση με στόχο τον περιορισμό της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους δρόμους και την αύξηση της ασφαλούς και αποδοτικής οδήγησης.

Σχετικά άρθρα

Υπόθεση Γκον

Η Nissan σκληραίνει τη στάση της απέναντι στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλό της, Καρλος Γκον, βάζοντας στο στόχαστρο και την αδερφή του, Κλοντίν Μπισάρα ντε Ολιβέιρα, καταθέτοντας μήνυση εναντίον της.

Toyota Supra

Μάχη αναμένεται να γίνει για την πρώτη Toyota Supra που θα πουληθεί στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, καθώς θα βγει στο «σφυρί».

Κινητήρες εσωτερικής καύσης

Είναι πολλοί αυτοί που κάνουν λόγο για αφανισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης μακροπρόθεσμα όμως φαίνεται ότι τα κλασικά μοτέρ βενζίνης και diesel δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη όσον αφορά την εξέλιξή τους.

Volkswagen Sharan

Πιο «απλόχερο» είναι πλέον το Volkswagen Sharan σε ότι αφορά τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας με τα οποία εξοπλίζεται.

Ford

Η Ford έχει παράδοση στα pick-up (ειδικά στα μεγάλα) αφού, κυρίως στην Αμερική, διαθέτει μια αρκετά πλούσια γκάμα την οποία όπως φαίνεται θέλει να εμπλουτίσει προς το κάτω άκρο της.

Renault

Μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου γύρω από τις απολαβές του Κάρλος Γκον και τη σύλληψή του από τις ιαπωνικές αρχές οι Nissan και Mitsubishi έσπευσαν να τον απομακρύνουν από τη θέση του CEO.

Nissan Patrol

Σήμερα η Nissan διαθέτει μια αναγνωρισμένη γκάμα από SUV, ωστόσο οι ρίζες της στην εν λόγω κατηγορία εντοπίζονται στο Patrol.

Ήπια υβριδικά

Σύμφωνα με τη Valeo μέχρι το 2026 το 25% των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλον τον κόσμο θα χρησιμοποιούν κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα για την κίνησή τους.

SEAT

Το Arona FR που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία δεν είναι τυχαίο, καθώς ήταν αυτό που οδήγησε τη SEAT σε ένα νέο ρεκόρ παραγωγής.

Volkswagen

Μετά τα ID, ID CROZZ, ID BUZZ και ID VIZZION η Volkswagen ετοιμάζεται να ανακοινώσει το πέμπτο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στην έκθεση της Σανγκάης που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.