Είστε εδώ

Auto News

Ford : Αυτόνομο Transit κάνει διανομή φαγητού

του Γιώργου Ψαρρά

Η επερχόμενη αυτόνομη οδήγηση δεν έρχεται για να κάνει τις μετακινήσεις μας μόνο πιο ξεκούραστες και ασφαλείς, αλλά και για να αλλάξει οριστικά τον τρόπο λειτουργίας ορμισμένων επιχειρήσεων.

Αυτό αποδεικνύει περίτρανα το συγκεκριμένο Ford Transit, το οποίο κινείται αυτόνομα στους δρόμους του Μαϊάμι και του Μαϊάμι Μπιτς διανέμοντας πόρτα-πόρτα το φαγητό που έχουν παραγγείλει οι πελάτες.

Το αυτόνομο Transit εργάζεται για λογαριασμό της Coyo Taco, η οποία φημίζεται για το παραδοσιακό μεξικάνικο τάκο που φτιάχνει. Η μπλε οβάλ εταιρία εφαρμόζει το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα με τη βοήθεια της Postmates, μιας πλατφόρμας για την παράδοση παραγγελιών συνολικά 70 επιχειρήσεων.

Το αυτόνομο Transit διαθέτει πλευρικό και πίσω ρολό που κλειδώνει, ώστε το φαγητό να φτάνει με ασφάλεια στον πελάτη. Όταν το αυτόνομο Transit φτάσει ο πελάτης ειδοποιείται με γραπτό μήνυμα, ενώ έπειτα εισάγει έναν κωδικό στην οθόνη αφής για να σηκωθεί το ρολό. Στόχος του αυτόνομου Transit είναι να προετοιμάσει το έδαφος για το πρώτο αυτόνομο μοντέλο της Ford που θα φτάσει το 2021.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.