Είστε εδώ

Auto News

Fiat: Νέες εκδόσεις για το Tipo

του Σωτήριου Χάλλα

Η Fiat προχώρησε στη δημιουργία δύο νέων εκδόσεων για τον εκπρόσωπό της στην κατηγορία των μικρομεσαίων, το Tipo, οι οποίες θα βοηθήσουν να κρατηθεί ψηλά το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού.

Η ονομασία των δύο νέων εκδόσεων είναι Mirror και Street με τον προσανατολισμό της κάθε μίας να είναι εντελώς διαφορετικός. Μόνο κοινό σημείο των δύο εκδόσεων είναι η γκάμα των κινητήρων που θα είναι ίδια και θα περιλαμβάνει δύο σύνολα βενζίνης και δύο πετρελαίου με τις ιπποδυνάμεις ανεξάρτητα καυσίμου να είναι στους 95 και 120 ίππους.

Πηγαίνοντας στον εξοπλισμό της κάθε έκδοσης η Mirror στοχεύει σύμφωνα με τους Ιταλούς σε εκείνους που αναζητούν ό,τι νεότερο στο χώρο των infotainment γι’ αυτό ενσωματώνει  το σύστημα Uconnect με οθόνη αφής 7 ιντσών και συμβατότητα τόσο με Apple CarPlay όσο και με Android Auto. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του πακέτου Mopar Connect το οποίο ενσωματώνει τις υπηρεσίες Uconnect Live και προσφέρει τη δυνατότητα στον κάτοχο του αυτοκινήτου να δει πού βρίσκεται πάνω στο χάρτη αλλά και να ελέγξει αν υπάρχουν προβλήματα, το επίπεδο του καυσίμου και το φορτίο της μπαταρίας μεταξύ άλλων.

Εκτός από το τεχνολογικό κομμάτι η έκδοση Mirror αφορά και επιλογές εμφάνισης καθώς σε αυτή την έκδοση είναι διαθέσιμο το χρώμα Venezia Blue το οποίο συνδυάζεται με ποικιλία επενδύσεων χρωμίου στην εμπρός γρίλια, γύρω από τους προβολείς ομίχλης, στους πλαϊνούς καθρέφτες, στη βάση των παραθύρων και στα χερούλια των θυρών ενώ το πακέτο συνοδεύεται από την επιγραφή Mirror στη μεσαία κολώνα και diamond-cut ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Όσον αφορά την έκδοση Street στοχεύει τους νεότερους αγοραστές οι οποίοι ζητάνε άνεση χωρίς συμβιβασμούς και καλό εξοπλισμό σε χαμηλή τιμή. Οι οπτικές διαφοροποιήσεις αυτής της έκδοσης είναι η σκούρα γρίλια, τα μαύρα καπάκια στους πλαϊνούς καθρέφτες, τα μαύρα χερούλια των θυρών, τα φιμέ πίσω κρύσταλλα και οι glossy μαύρες ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.