Είστε εδώ

Auto News

Fiat: Νέα έκδοση για το 500Χ

του Σωτήριου Χάλλα

Η γκάμα της Fiat αποτελείται από τα Tipo, 124, Panda και τις παραλλαγές του 500 οι οποίες όμως παίζουν τον πιο κυρίαρχο ρόλο στην γκάμα καθώς είναι αυτές που φέρνουν στην ιταλική εταιρεία το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων.

Μία από τις παραλλαγές του 500 είναι και η SUV εκδοχή του, το 500Χ για το οποίο η Fiat δημιούργησε μία νέα έκδοση η οποία προσθέτει πιο περιπετειώδη στοιχεία στο ιταλικό μοντέλο. Το όνομά της είναι 500X Adventurer Edition. Βάση της αποτελεί η 500X Trekking στην οποία προστίθενται σχεδιαστικά στοιχεία που δημιουργούν μια πιο σκληροτράχηλη εικόνα.

Στα στοιχεία αυτά συγκαταλέγονται μαύρες ράγες οροφής, πορτοκαλί καλύμματα για τους πλαϊνούς καθρέφτες και ζάντες αλουμινίου με διάμετρο 18 ιντσών. Επίσης, έχουν προστεθεί πορτοκαλί λεπτομέρειες στο κάτω μέρος στα πλαϊνά του αυτοκινήτου και λασπωτήρες.

Η νέα αυτή έκδοση θα είναι διαθέσιμη προς το παρόν μόνο για το αγοραστικό κοινό στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να την επιλέξουν καταβάλλοντας 945 δολάρια (801.60 ευρώ) επιπλέον της κανονικής τιμής του μοντέλου.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.