Είστε εδώ

Auto News

Fiat: Γεμάτο αλλαγές το μέλλον των Ιταλών

του Σωτήριου Χάλλα

Η Fiat έχει εδώ και καιρό δηλώσει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί στα μικρότερα μοντέλα, κάτι που έχει αρχίσει να φαίνεται τα τελευταία χρόνια στην γκάμα της και θα γίνει πιο έντονο τα επόμενα χρόνια.

Τον Ιούλιο έγινε στο σχεδιαστικό κέντρο της μάρκας, στο Τορίνο, συγκέντρωση υψηλόβαθμων της οποίας ηγήθηκε ο πρόεδρος της μάρκας Ολιβιέ Φρανσουά.

Σε αυτή τη συνάντηση ο Φρανσουά δήλωσε ότι η ιταλική εταιρεία θα επικεντρωθεί στην αστική, οικογενειακή μετακίνηση. Αυτό σημαίνει (σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου) ότι όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα έχουν μήκος από 3.5 μ. μέχρι 4.5 μ.

Αυτό είναι ο κανόνας που θα ακολουθήσει η Fiat σε ό,τι αφορά το μέγεθος των μοντέλων της όμως ο Φρανσουά δήλωσε ότι υπάρχει και σοβαρή ανάγκη να προχωρήσουν προς τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων.

Έτσι, με βάση τα παραπάνω η μελλοντική γκάμα των Ιταλών θα διαμορφωθεί ως εξής. Σημαντικό κομμάτι της αλλαγής θα συμβεί με την άφιξη του ηλεκτρικού 500. Εκτός από την αφαίρεση του κινητήρα εσωτερικής καύσης το ηλεκτρικό 500 θα φέρει ακόμα μία επανάσταση. Θα είναι η πρώτη φορά που δε θα έχει τρεις πόρτες, αλλά πέντε. Μάλιστα, εκείνες για την πρόσβαση στο πίσω κάθισμα θα ανοίγουν ανάποδα από τις μπροστινές.

Προχωρώντας, το 500Χ θα καταργηθεί και θα αντικατασταθεί από τη σύγχρονη εκδοχή του κλασικού 500 Giardiniera. Όταν κυκλοφόρησε το πρώτο 500 τη δεκαετία του ’60, η έκδοση Giardiniera ήταν αυτό που θα αποκαλούσαμε σήμερα, station wagon.

Αφήνοντας το 500, το 2021 αναμένεται να παρουσιαστεί το εντελώς καινούριο Panda, στο οποίο θα χρησιμοποιηθούν στοιχεία από το πρωτότυπο Centoventi. Δύο χρόνια αργότερα, θα κυκλοφορήσει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.

Τέλος, το Tipo θα αντικατασταθεί από ένα μικρό SUV το οποίο θα πατάει επάνω στην πλατφόρμα που χρησιμοποιείται σήμερα στο Jeep Renegade και η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στην επερχόμενη Alfa Romeo Tonale.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Τουρκίας

Το αποτέλεσμα στο ράλι Τουρκίας, ανακάτεψε την τράπουλα σε ό,τι έχει να κάνει με την διεκδίκηση του τίτλου, με τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Citroen C3 WRC να κερδίζουν τον πιο δύσκολο και σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι Τάνακ-Γιερβόεγια να εγκαταλείπουν από τα ηλεκτρονικά του Toyota Ya

Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

Nissan Titan

Όταν ο Τζέιμ Σκου διαγνώστηκε με μια σπάνια και επιθετική μορφή καρκίνου αποφάσισε να ιδρύσει το μη κερδοσκοπικό οργανισμό “The Send It”.

ERC

Μεταξύ 27-29 Σεπτεμβρίου με βάση τη Λευκωσία, εκκίνηση και τερματισμό στο παραλιακό μέτωπο των Φοινικούδων, διεξάγεται το ράλι Κύπρου.

7ος γύρος  του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC), 4ος γύρος του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής αλλά και 5ος γύρος του Παγκυπρίου πρωταθλήματος Ράλι.

Citroen

Φανατικοί οπαδοί της Citroen δεν υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Η συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής της γαλλικής εταιρείας τους έδωσε ακόμα μια σημαντική αφορμή να γιορτάσουν το πάθος τους για τα ιστορικά μοντέλα της Citroen.

11ο P.I.C.K.

Για ακόμα μία χρονιά το P.I.C.K. συγκέντρωσε πλήθος κόσμου που απόλαυσε τους αγώνες των καρτ, αλλά και οδηγών που μπόρεσαν να αγωνιστούν μεταξύ τους με ασφαλή τρόπο στο κέντρο μιας πόλης, ευκαιρία που δεν έχουν ξανά μέσα στη χρονιά.

Volkswagen Type 2

Ο χρόνος δε φέρθηκε ευγενικά στο συγκεκριμένο Volkswagen Type 2 του 1966, το οποίο βρέθηκε αρκετά ταλαιπωρημένο και γερασμένο.

Lichtenburg 400

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο είχε την πρώτη επίσημη γεύση από αγώνες τύπου Ντακάρ, οδηγώντας το Toyota Hilux στον αγώνα Lichtenburg 400,  5ος γύρος για το πρωτάθλημα της Νοτίου Αφρικής.

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.