Είστε εδώ

Auto News

Ferrari 250 GTO: Αναβιώνει το ακριβότερο αυτοκίνητο στον κόσμο;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari έχει αρχίσει να σκέφτεται την εκ νέου παραγωγή ενός από τα εμβληματικότερα μοντέλα της ιστορίας της το οποίο τυγχάνει να είναι και το αυτοκίνητο που έχει πιάσει τη μεγαλύτερη τιμή σε πλειστηριασμό.

Μιλάμε φυσικά για την 250 GTO η οποία κατά κοινή παραδοχή είναι το πιο όμορφο μοντέλο στην ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και το πιο ακριβό που έχει πουληθεί ποτέ σε πλειστηριασμό αφού το 2014 μία 250 GTO του 1962 “έπιασε” 47.600.000 ευρώ.

Τώρα οι Ιταλοί σκέφτονται να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Jaguar και να παράξουν εκ νέου την 250 GTO. Πρόκειται για μια ιδέα που πρώτοι εφάρμοσαν οι Βρετανοί με μεγάλη επιτυχία αρχικά δημιουργώντας 6 μονάδες της E-Type Lightweight. Στη συνέχεια, επειδή η πρώτη προσπάθεια ήταν άκρως επιτυχημένη, παρήγαγαν εννέα μονάδες της XKSS και μετά συνέχισαν με την παραγωγή 25 νέων D-Type.

Η επιτυχία ήταν τόσο μεγάλη που ακολούθησαν και άλλο κατασκευαστές. Η Aston Martin παρήγαγε 25 μονάδες της DB4 GT, η Shelby εννέα μονάδες της Cobra toy 1962 ενώ η Lister αναβίωσε τις Knobbly και Costin.

Η Ferrari είχε κατασκευάσει τη δεκαετία του ’60 μόλις 39 μονάδες. Όλες ήταν χειροποίητες ενώ υπήρχαν και μικρές σχεδιαστικές διαφορές από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Ο κινητήρας που χρησιμοποιούνταν ήταν V12 και είχε χωρητικότητα 3.0 λίτρων.

Δεν ξέρουμε πώς ακριβώς θα προχωρήσει στην αναβίωση της 250 GTO η Ferrari και αυτό επειδή ο πρόεδρος της εταιρείας, Σέρτζιο Μαρκιόνε δήλωσε ότι δε θέλει να βγάλει απλά ένα αντίγραφο του αρχικού μοντέλου, όμως είναι σίγουρο πώς όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα θα είναι πάρα πολύ ακριβό και θα εξαντληθεί αμέσως.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Το Γαλλικό Γκραν Πρι δεν εξελίχθηκε όπως ήθελε η Scuderia Ferrari.

Ferrari

Στη θέα τους μένεις ακίνητος, καθώς δεν ξέρεις ποια Ferrari να θαυμάσεις, τη LaFerrari Aperta ή την «κλειστή» LaFerrari, τη GTC4 Lusso, την Portofino, την 812 Superfast ή την 488 GTB, έχοντας δίπλα τις F40 και F50 και την F12tdf.

Peugeot

Το Peugeot 308 έχει φέρει αρκετά καλές πωλήσεις στη γαλλική εταιρεία ωστόσο κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθεί και αυτή η στιγμή φαίνεται ότι θα είναι το 2021 ας δούμε, όμως, τι μπορούμε να περιμένουμε από το νέο μοντέλο.

Volvo

Με το ρυθμό που εξελίσσεται η αυτόνομη οδήγηση υπάρχει περίπτωση να μας χωρίζουν μόλις τρία χρόνια από το πρώτο σχετικά προσιτό μοντέλο στο οποίο όλοι οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, θα μπορούν να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.

Υδρογόνο

Όσο οι προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων θα γίνονται πιο αυστηρές οι κατασκευαστές θα αναζητούν εναλλακτικές μορφές ενέργειας για την κίνηση των αυτοκινήτων και μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες είναι το υδρογόνο.

Ford

Μπορεί η τέταρτη γενιά του Ford Focus να παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό όμως ακόμα μαθαίνουμε πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που έχει τοποθετήσει η αμερικάνικη εταιρεία στο μικρομεσαίο μοντέλο της.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Μοναχικός καβαλάρης στην πίστα του Πωλ Ρικάρ ο Χάμιλτον σημείωσε την 3η φετινή του νίκη, όσες και ο Φέτελ.

Ξεκίνησε πρώτος, τερμάτισε πρώτος χωρίς να απειληθεί ούτε μια φορά από κανέναν άλλον συνδυασμό.

Citroen C4 Cactus

Το νέο C4 Cactus το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρίας που εφοδιάζεται με το νέο σύστημα αναρτήσεων Progressive Hydraulic Cushions (PHC) και τα ανατομικά καθίσματα Advanced Comf

Pikes Peak

Τα ρεκόρ είναι για να καταρρίπτονται και ο τρεις φορές νικητής της ανάβασης του Κολοράντο Πάικς Πικ, Ρομαίν Ντυμά, «έσπασε» το ρεκόρ του Λεμπ κατά 16 δευτ. οδηγώντας το πρώτο αγωνιστικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen με τους 680 ίππους.

Οpel Combo Life

Για τους φίλους που αναζητούν χώρους, ή τις πολυπληθείς οικογένειες η Opel προτείνει  το νέο της μοντέλο το Combo Life.