Είστε εδώ

Auto News

Ελληνικός Σύνδεσμος Συντακτών Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας : Το νέο Δ.Σ. με όραμα και στόχους

Από τις πρόσφατες αρχαιρεσίες συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ του Συνδέσμου.

Σκοπός του Συνδέσμου είναι, η συμβολή στην συνεχή αναβάθμιση του ρεπορτάζ και της εν γένει δημοσιογραφίας στο χώρο του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας, όπως και στην καλλιέργεια πνεύματος επαγγελματικής αλληλεγγύης μεταξύ των μελών του.

Επίσης, η ενημέρωση του κοινού για θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας, για τα νέα μοντέλα και τις τεχνολογικές εξελίξεις, καθώς και για τα τοπικά και διεθνή αγωνιστικά δρώμενα.

Ευχή και προσπάθεια των μελών του ΕΣΣΑΜ είναι η δυνατότητα παρέμβασης του Συνδέσμου στους εμπλεκόμενους με την κυκλοφοριακή αγωγή και οδική ασφάλεια δημόσιους φορείς, καθώς και η σύνδεση με αντίστοιχες ευρωπαϊκές ενώσεις, για ανταλλαγή απόψεων, τεχνογνωσίας, αλλά και για από κοινού δράσεις.

Να σημειωθεί ότι ο ιστορικός Σύνδεσμος που ιδρύθηκε το 1988, (μεταξύ των ιδρυτών, Γιώργος Λιβέρης, Ηλίας Σπορίδης, Κώστας Γκοτσίνας, Παύλος Αλέπης, Κώστα Καββαθάς, Αντώνης Κόλλιας, Άρης Σταθάκης, Γιάννης Παμπούκης, Ηλίας Χρηστέας) αριθμεί πλέον 51 τακτικά μέλη και ο στόχος στο εγγύς μέλλον είναι να συμπεριλάβει την απόλυτη πλειοψηφία των εργαζομένων στο χώρο του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας στη χώρα μας.

 

Το νέο Δ.Σ. αποτελείται από

πρόεδρος:                     Νίκος Τσάδαρης

αντιπρόεδρος:               Δημήτρης Διατσίδης

γενικός γραμματέας:     Γιάννης Κανουπάκης

ειδικός γραμματέας:      Αντώνης Κόλλιας

ταμίας:                           Γιώργος Βαρίνος

έφορος:                         Πάνος Φιλιππακόπουλος

μέλη:                             Πέτρος Πιτσίνης, Φώτης Ραΐσης, Γιάννης Σκουφής

Σχετικά άρθρα

Fiat

Αυτή τη στιγμή τα roadster που είναι διαθέσιμα και ειδικά εκείνα με σχετικά γήινες τιμές, είναι πολύ λίγα και το επόμενο διάστημα θα γίνουν ακόμα λιγότερα, αφού η Fiat θα σταματήσει την παραγωγή του 124 Spider.

To νέο μονοθέσιο

Μια αρχική ιδέα για το πώς θα είναι η νέα Formula 1 από το 2021, χρονιά που αλλάζουν οι κανονισμοί, μας δίνει η Sauber.

Oι μεγαλύτερες αλλαγές σύμφωνα με το video που θα δείτε αφορούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα, κυρίως στα πλαϊνά του μονοθεσίου και πίσω.  

Porsche

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Porsche θα δώσει την ευκαιρία στο κοινό να δει για πρώτη φορά το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, την Taycan, όμως λίγες μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες, αποκαλύπτει πώς θα είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Volkswagen

Η Volkswagen στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα παρουσιάσει κάποια νέα ή/και ανανεωμένα μοντέλα, με το πιο σημαντικό ανάμεσά τους να είναι το ID.3, όμως οι Γερμανοί ετοιμάζονται για μία σημαντικότερη αλλαγή, αφού θα δείξουν στο κοινό το νέο σήμα της εταιρείας.

Ράλι Γερμανίας

Η αυλαία του ράλι Γερμανίας άνοιξε με την Υπερειδική μήκους 5.2 χλμ.
Ο Τάνακ ήταν ο ταχύτερος σταματώντας τα χρονόμετρα στα 2:39.4
Δεύτερος ο Σόρδο 8/10 πίσω και τρίτος ο Οζιέ 9/10.
Ο Νεβίλ ακολούθησε με ένα δευτ. διαφορά.

Ράλι Γερμανίας

Στην τελευταία επίσημη δοκιμή πριν την εκκίνηση του ράλι Γερμανίας, μήκους 5,20 χλμ. ο Οζιέ με χρόνο 2:37.9 ήταν ο ταχύτερος.

Ο Τάνακ ακολούθησε με 1/10 διαφορά και ο Λάπι 3/10 όπως και ο Νεβίλ.

Στα 9/10 ο Σουνίνεν και στο 1 δευτ. ο Σόρδο.

Opel

Η Opel συνεργάζεται με την ADAC και δημιουργούν ένα ενιαίο πρωτάθλημα ράλι, στο οποίο οι συμμετέχοντες θα τρέχουν με ειδικά διαμορφωμένα μοντέλα της ηλεκτρικής έκδοσης του νέου Corsa.

Η ονομασία του πρωταθλήματος είναι Opel e-Rally Cup και έρχεται να αντικαταστήσει την Adam R2.

Cupra

Αυτή η εικόνα είναι μέρος του εσωτερικού του νέου ηλεκτροκίνητου μοντέλου της Cupra που θα αποκαλυφθεί στις 2 Σεπτεμβρίου.

Η φωτογραφία μας ξεναγεί στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και στο τιμόνι με τα μπουτόν, ένα εκ των δύο είναι για το start/stop του κινητήρα.

Opel Grandland X 1.2 Turbo EAT8

Με το Grandland X έχουμε έρθει σε επαφή αρκετές φορές στο παρελθόν.

Land Rover

Η Land Rover θέλησε να συνδράμει το έργο των γιατρών που ασχολούνται με την πρόληψη και θεραπεία της μαλάριας, μίας ασθένειας η οποία μπορεί στο δυτικό πολιτισμό να έχει πρακτικά εξαλειφτεί, όμως μαστίζει πολλές χώρες της υποσαχάριας Αφρικής.