Είστε εδώ

Auto News

Ελληνικός Σύνδεσμος Συντακτών Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας : Το νέο Δ.Σ. με όραμα και στόχους

Από τις πρόσφατες αρχαιρεσίες συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ του Συνδέσμου.

Σκοπός του Συνδέσμου είναι, η συμβολή στην συνεχή αναβάθμιση του ρεπορτάζ και της εν γένει δημοσιογραφίας στο χώρο του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας, όπως και στην καλλιέργεια πνεύματος επαγγελματικής αλληλεγγύης μεταξύ των μελών του.

Επίσης, η ενημέρωση του κοινού για θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας, για τα νέα μοντέλα και τις τεχνολογικές εξελίξεις, καθώς και για τα τοπικά και διεθνή αγωνιστικά δρώμενα.

Ευχή και προσπάθεια των μελών του ΕΣΣΑΜ είναι η δυνατότητα παρέμβασης του Συνδέσμου στους εμπλεκόμενους με την κυκλοφοριακή αγωγή και οδική ασφάλεια δημόσιους φορείς, καθώς και η σύνδεση με αντίστοιχες ευρωπαϊκές ενώσεις, για ανταλλαγή απόψεων, τεχνογνωσίας, αλλά και για από κοινού δράσεις.

Να σημειωθεί ότι ο ιστορικός Σύνδεσμος που ιδρύθηκε το 1988, (μεταξύ των ιδρυτών, Γιώργος Λιβέρης, Ηλίας Σπορίδης, Κώστας Γκοτσίνας, Παύλος Αλέπης, Κώστα Καββαθάς, Αντώνης Κόλλιας, Άρης Σταθάκης, Γιάννης Παμπούκης, Ηλίας Χρηστέας) αριθμεί πλέον 51 τακτικά μέλη και ο στόχος στο εγγύς μέλλον είναι να συμπεριλάβει την απόλυτη πλειοψηφία των εργαζομένων στο χώρο του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας στη χώρα μας.

 

Το νέο Δ.Σ. αποτελείται από

πρόεδρος:                     Νίκος Τσάδαρης

αντιπρόεδρος:               Δημήτρης Διατσίδης

γενικός γραμματέας:     Γιάννης Κανουπάκης

ειδικός γραμματέας:      Αντώνης Κόλλιας

ταμίας:                           Γιώργος Βαρίνος

έφορος:                         Πάνος Φιλιππακόπουλος

μέλη:                             Πέτρος Πιτσίνης, Φώτης Ραΐσης, Γιάννης Σκουφής

Σχετικά άρθρα

WRC-ράλι Μόντε Κάρλο

Μετά από 10.000 χλμ. σκληρών δοκιμών και μερικές εβδομάδες πριν εκδοθεί το δελτίο αναγνώρισης από τη FIA, το νέο αγωνιστικό μοντέλο της Renault Sport Racing, το Clio Rally, θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στο ράλι Μόντε Κάρλο σε χρέη τελευταίου πλοηγού. 

Formula 1-McLaren Racing

Το 2019 ξεκίνησε η συνεργασία της McLaren Racing με τον Φερνάντο Αλόνσο ως πρεσβευτής της Βρετανικής μάρκας στη Formula 1 με έδρα το Γουόκινγκ.

WRC- Ράλι Μόντε Κάρλο

Με το πιο παλιό ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το 85ο ράλι του Μόντε Κάρλο ανοίγει η σεζόν του φετινού κύκλου με τα 13 ραντεβού.

Στον φετινό αγώνα (23-26 Ιανουαρίου) συμμετέχουν 4 περισσότερα πληρώματα από τον αγώνα της περσινής χρονιάς, ενώ σε μήκος είναι 19.55 χλμ. πιο «μικρός».

Mercedes - Benz

Το καλοκαίρι του 2020 οι αντιπροσωπείες της Mercedes σε όλη την Ευρώπη θα υποδεχτούν την ανανεωμένη E-Class, όμως η γερμανική εταιρεία δε μας άφησε να περιμένουμε μέχρι τότε για να δούμε τις αλλαγές, καθώς έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες του μοντέλου σε πρωτότυπη μορφή.

Renault

Η τελευταία γενιά των Renault Twingo και Smart Forfour είχαν πάρα πολλά κοινά στοιχεία, αφού τα δύο μοντέλα είχαν εξελιχτεί από κοινού, όμως με τον ερχομό του 2020 το μοντέλο της Daimler έγινε αποκλειστικά ηλεκτρικό, αφήνοντας τη Renault να συνεχίζει την παραγωγή μόνη της.

Honda E Type R

Η Honda ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, Honda E, το οποίο έχει ανακοινωθεί ότι θα προσφέρεται με κινητήρες ισχύος 134 και 152 ίππων, όμως ποια είναι η θέση της σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ενός Honda E Type R;

WRC, πρόγραμμα 2020

Αρχικά το πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι 2020 είχε ανακοινωθεί με 14 αγώνες, με την προσθήκη δύο νέων αγώνων σε Κένυα και Ιαπωνία.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Την «ακτινογραφία» της Cayenne Turbo S E-Hybrid αναλύει η Porsche, εξηγώντας μας όλες τις τεχνολογίες που ενσωματώνει και την κάνουν οδηγικά απολαυστική.

Volkswagen Golf

Τις τελευταίες μέρες έχουν πληθύνει οι διαρροές σχετικά με τις πιο γρήγορες εκδόσεις του Volkswagen Golf όγδοης γενιάς που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2019, με την τελευταία να μας δίνει την πιο σαφή εικόνα γύρω από την ιπποδύναμη της κάθε μίας.

Κίνα - Ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Κίνα θέλει να κάνει παρελθόν το πρόβλημα της φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς μπορεί να διαρκέσει αρκετές ώρες ανάλογα με την ισχύ του φορτιστή, στρεφόμενη προς τη λύση της εναλλαγής των μπαταριών, διαδικασία η οποία θα διαρκεί μόλις λίγα λεπτά.