Είστε εδώ

Auto News

DS 7 Crossback:Πώς καταναλώνει 1,3 λίτρα/100 χλμ.;

του Γιώργου Ψαρρά

Το μεγάλο SUV στη γκάμα της DS Automobiles, το DS 7, πλέον προσφέρεται και με plug-in υβριδική τετρακίνητη έκδοση.

Ελάτε λοιπόν να γνωρίσουμε το νέο DS 7 Crossback E-Τense 4X4, το οποίο μόλις έφτασε στη χώρα μας. Απαρτίζεται από υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, απόδοσης 200 ίππων και 300 Nm ροπής, από δυο ηλεκτροκινητήρες εμπρός/πίσω ισχύος 110 ίππων και 337 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (ΕΑΤ8).

Συνδυαστικά τώρα το νέο DS 7 Crossback E-Τense 4X4 παράγει 300 ίππους και 520 Nm ροπής, ενώ στον πίνακα των επιδόσεων του αναγράφεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,9 δευτ, και μέγιστη ταχύτητα 240 χλμ./ώρα.

Ιδιαίτερα χαμηλή είναι η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές C02 που ανακοινώνει η DS Automobiles, καθώς διαμορφώνονται στα 1,3 λίτρα/100 χλμ. και στα 30 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

Όταν η μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 13,2 kWh, είναι πλήρως φορτισμένη το νέο DS 7 Crossback E-Τense 4X4 αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας αποκτά αυτονομία 58 χλμ., ενώ ταυτόχρονα εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι επίσημη μικτή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι 15,6 kWh/100 χλμ. (μέτρηση WLTP). Από wall box 7,4kW η μπαταρία φορτίζει πλήρως εντός 1 ώρας και 45 λεπτών.

Μέσω της εφαρμογής MyDS ο ιδιοκτήτης του νέου DS 7 Crossback E-Τense 4X4 μπορεί εξ αποστάσεως από το smartphone του με την υπηρεσία E-Tense Control να παρακολουθεί το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, το χρόνο που υπολείπεται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και την υφιστάμενη αυτονομία.

Ακόμα μπορεί να ρυθμίσει την επιθυμητή θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας κατά τη διάρκεια της φόρτισης (λαμβάνοντας ενέργεια από την πηγή και όχι από την μπαταρία, ώστε να μην επηρεαστεί η αυτονομία) ή να προγραμματίσει τη φόρτιση στο σπίτι του, ώστε να επωφεληθεί από τα χαμηλότερα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας. Οι παραπάνω δυνατότητες παρέχονται και μέσω της κεντρικής οθόνης του νέου DS 7 Crossback E-Τense 4X4.

Στην ελληνική αγορά διατίθεται ήδη στις εκδόσεις Be Chic, So Chic και Performance Line με τις τιμές να διαμορφώνονται στα 53.890 ευρώ, 54.890 ευρώ και 55.650 ευρώ αντίστοιχα.

Σχετικά άρθρα

Όσο δύσκολος είναι ο κατ' οίκον περιορισμός τις μέρες της πανδημίας για τους ενήλικες είναι και για τα παιδιά, ίσως μάλιστα και περισσότερο, καθώς λόγω ηλικίας  δεν έχουν την ωριμότητα να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε περιοχή στάθμευσης δίπλα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Νοτιοδυτικής Φλόριντα-Fort Myers- κατέστρεψε περισσότερα από 3.500 αυτοκίνητα, τα οποία όλα ανήκαν σε γραφεία ενοικιάσεων. 

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.