Είστε εδώ

Auto News

Cupra: Πώς βλέπει το ηλεκτρικό μέλλον της;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Cupra, το παρακλάδι της SEAT που πλέον έχει γίνει ανεξάρτητη μάρκα, θέλει να μας δείξει στην έκθεση της Φρανκφούρτης πώς θα είναι το μέλλον της σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και γι’ αυτό θα μας παρουσιάσει το πρωτότυπο Cupra Tavascan.

Το Tavascan έχει βασιστεί στην πλατφόρμα ΜΕΒ την οποία έχει δημιουργήσει ο όμιλος VW για χρήση αποκλειστικά σε ηλεκτροκίνητα οχήματα. Η κίνηση προέρχεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες εκ των οποίων οι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα και ο τρίτος στον πίσω. Η συνδυαστική τους ισχύς φτάνει τους 306 ίππους, έτσι το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6.5 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία που τροφοδοτεί το σύστημα έχει χωρητικότητα 77 kWh και είναι τοποθετημένη στο πάτωμα ώστε να επηρεάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο το κέντρο βάρους. Η αυτονομία που προσφέρει φτάνει τα 450 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Η σχεδίασή του έχει ακολουθήσει το δρόμο των coupe crossover που συναντάμε ολοένα και πιο συχνά, σε συνδυασμό με έντονες γραμμές στο εμπρός μέρος. Η λέξη Cupra στη μάσκα είναι φωτιζόμενη, οι πλαϊνοί καθρέφτες έχουν πολύ μικρό μέγεθος, οι λαβές των θυρών κρύβονται μέσα στο αμάξωμα και οι ζάντες αλουμινίου φτάνουν τις 22 ίντσες.

Στο εσωτερικό η διαμόρφωση είναι για τέσσερις επιβάτες ενώ το κάθε κάθισμα διαθέτει δικά του ηχεία και υποδοχή σύνδεσης με smartphone. Στο τιμόνι υπάρχουν διακόπτες για την επιλογή οδηγικού προφίλ και την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση του κινητήρα.

Πίσω από το τιμόνι υπάρχει οθόνη 12.3 ιντσών που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και στο κέντρο του ταμπλό δεύτερη οθόνη, με διαγώνιο 13 ιντσών για τον χειρισμό του infotainment. Μάλιστα, η δεύτερη μπορεί να μετακινηθεί προς τον συνοδηγό για πιο εύκολο χειρισμό.

Φυσικά δε λείπει ο κρυφός φωτισμός ενώ οι επενδύσεις είναι από δέρμα και αλκαντάρα, σε συνδυασμό με κάποια γυμνά τμήματα ανθρακονήματος.

Η ονομασία Tavascan προέρχεται από ένα ισπανικό χωριό κοντά στα σύνορα με τη Γαλλία.

Σχετικά άρθρα

Για ακόμα μια φορά η Ford αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ασφάλεια των δικυκλιστών.

Μέχρι “σήμερα” τα κιβώτια ταχυτήτων είχαν φτάσει να έχουν μέχρι και 10 σχέσεις, όμως το “αύριο” φέρνει μαζί του μία εντελώς νέα πραγματικότητα στην οποία ο αριθμός των σχέσεων θα μειωθεί μόνο σε 1. Όμως πώς φτάσαμε ως εδώ και γιατί βρισκόμαστε μπροστά σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή;

Η ναυαρχίδα στο στόλο της Bentley, η Mulsanne, τον ερχόμενο Απρίλιο θα ρίξει οριστικά άγκυρα και θα παραδώσει τα σκήπτρα στη νέα Flying Spur.

Ο νέος κορωνοϊός με την ονομασία Covid – 19, έχει προκαλέσει την αναβολή ή ακύρωση εκδηλώσεων στις οποίες θα υπήρχε συγκέντρωση μεγάλου πλήθους ανθρώπων, όπως η έκθεση τεχνολογίας Mobile World Congress που θα γινόταν στη Βαρκελώνη και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, όμως δε θα γίνει το ίδιο με

Η Λα Ντεφάνς βρίσκεται ακριβώς σε ευθεία γραμμή από την Αψίδα του Θριάμβου στην ευρύτερη περιοχή της Πόλης του Φωτός, το πάντα ρομαντικό Παρίσι.

Προφανώς για να βιντεοσκοπήσει η Jaguar εν κινήσει την F-Pace SVR δε βάζει κάποιον τεχνικό με την κάμερα στον ώμο να τρέχει. Γίνεται επαγγελματική δουλειά με τα πιο προηγμένα τεχνολογικά μέσα.

Με το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης και την πρεμιέρα του νέου Golf GTI να πλησιάζουν, η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες που δείχνουν πώς θα είναι η νέα γενιά του γερμανικού hot hatch.

Ένα από τα συστατικά επιτυχίας της Toyota είναι ότι έχει συνδέσει το όνομά της με την αξιοπιστία, κάτι που ισχύει και για τη θυγατρική Lexus.

Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν ο ταχύτερος οδηγός της τέταρτης μέρας των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, αφού στο απογευματινό κομμάτι της διαδικασίας δεν έκανε κάποιος άλλος, ταχύτερο χρόνο.

Οι δεσμοί του Φερνάντο Αλόνσο με τη McLaren είναι τόσο ισχυροί που όπως δείχνουν τα πράγματα πολύ δύσκολα θα σπάσουν.