Είστε εδώ

Auto News

Citroen : Με ρεύμα θα εργάζονται τα Jumpy, Jumper και Berlingo

του Γιώργου Ψαρρά

Ακολουθώντας το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης η Citroen ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να βάλει στην πρίζα τη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων.

Το σχετικό χρονοδιάγραμμα της γαλλικής εταιρείας αναφέρει ότι τα Jumpy και τα Jumper θα αποκτήσουν στις αρχές του 2020 αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, ενώ το ίδιο θα συμβεί το 2021 και με το νέο Berlingo.

Πιο αναλυτικά, τα Jumpy και τα Jumper θα προσφέρονται με μπαταρίες χωρητικότητας 50 και 75 kWh με την αυτονομία τους να εκτιμάται στα 200 και 300 χλμ. αντίστοιχα (μέτρηση WLTP). Αμφότερα θα βασίζονται στην πλατφόρμα EMP2 του Ομίλου PSA

Το Jumpy θα είναι διαθέσιμο με τρία μεγέθη αμαξώματος με τη χωρητικότητα φορτίου να κυμαίνεται από 4.6 έως 6.6 κυβικά μέτρα (m³) και χωρητικότητα βάρους πάνω από 1.400 κιλά. Το ηλεκτροκίνητο τώρα Berlingo θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία.

Στόχος της Citroen είναι μέχρι το 2025 να κάνει πράξη το σλόγκαν «100% ηλεκτρική προσφορά». Η Citroen βρίσκεται στην έκτη θέση των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2019 κατέλαβε το 9,2% από το μερίδιο αγοράς της κατηγορίας.

Παράλληλα στα πλάνα της Citroen είναι και η ηλεκτρική έκδοση του νέου επιβατικού C4 έως το 2020 που θα αναπτυχθεί πάνω στην πλατφόρμα e-CMP, η οποία θα υποστηρίζει ηλεκτρικά μοντέλα μικρού έως μεσαίου μεγέθους.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται