Είστε εδώ

Auto News

Cadillac: Πας στην αντιπροσωπεία μέσω internet

του Σωτήριου Χάλλα

Με τις αγορές προϊόντων μέσω internet να κερδίζουν συνεχώς έδαφος σχεδόν σε κάθε τομέα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δε θα μπορούσαν να μείνουν πίσω, με την Cadillac να εφαρμόζει μία από τις πιο πρωτοποριακές ιδέες.

Αυτή τη στιγμή σχεδόν σε όλες τις μάρκες, όποιος ενδιαφέρεται για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου, μπορεί να μπει στο site της εταιρείας και να βρει κάποιον διαμορφωτή ώστε να δει πώς θα μοιάζει και πόσο θα κοστίζει το αυτοκίνητο που έχει στο νου του. Ωστόσο, μετά θα πρέπει να επισκεφτεί κάποια αντιπροσωπεία ώστε να κουβεντιάσει  με έναν πωλητή, αλλά και για να δει την πραγματική εικόνα του αυτοκινήτου, αφού στον διαμορφωτή οι εικόνες συνήθως δεν είναι αντιπροσωπευτικές.

Η ιδέα της Cadillac είναι από τις πιο πρωτοποριακές, αφού οι Αμερικανοί θέλησαν να μεταφέρουν την αντιπροσωπεία στο internet. Δηλαδή, οι πωλητές θα είναι εξοπλισμένοι με ένα iPhone X και ένα ασύρματα Bluetooth ακουστικά, μέσω των οποίων θα κάνουν video-κλήση με τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο. Οι video-κλήσεις θα γίνονται με προγραμματισμένο ραντεβού ή και εκτός πλάνου αν υπάρχει διαθεσιμότητα, ενώ στην κλήση θα μπορούν να συμμετέχουν περισσότεροι από δύο συνομιλητές, ώστε να διευκολύνονται περιπτώσεις όπως ζευγάρια που θέλουν να αποφασίσουν από κοινού.

Επιπλέον, οι πωλητές θα έχουν ψηφιακή εφαρμογή μέσω της οποίας θα μπορούν να δείξουν στους συνομιλητές σε πραγματικό χρόνο, πώς θα δείχνει το χρώμα που θέλουν επάνω στο αυτοκίνητό τους.

Μετά τη video-συνομιλία οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να συνδεθούν με κάποια αντιπροσωπεία ώστε να κανονίσουν test-drive, αν το επιθυμούν.

Η υπηρεσία που θα ονομάζεται Cadillac Live δημιουργήθηκε επειδή η εταιρεία κατέγραψε μετά από έρευνα ότι το 71% των καταναλωτών έχει αγοράσει προϊόν άλλης μάρκας από αυτή που σκόπευε αρχικά, επειδή η διαδικασία αγοράς ήταν πολύ πιο εύκολη.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Αρκτικής

Την πρώτη τους νίκης οδηγώντας Toyota Υaris WRC σημείωσαν οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν, κερδίζοντας το ράλι Αρκτικής, ένας αγώνας για το πρωτάθλημα Φινλανδίας με έδρα το Ροβανιέμι, το χωριό του Άγιου Βασίλη. 

Aγορά-2019

Στα 115.090 καινούργια αυτοκίνητα «έκλεισε» το 2019. 11.246 περισσότερες καινούργιες ταξινομήσεις από το 2018 που ήταν 103.844.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Με το Νο74 στις πόρτες και τη γαλανόλευκη στα παράθυρα, στο Peugeot 208, είναι η συμμετοχή του Νίκου Παυλίδη με συνοδηγό τον Άλαν Χάριμαν στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, Μόντε Κάρλο, που διεξάγεται 23-26 Ιουνίου 

OMAE

Πολλά ακούστηκαν στη πρόσφατη συνεδρίαση της διοικούσας επιτροπής της ΟΜΑΕ σύμφωνα με πληροφορίες. 

Οι τόνοι σηκώθηκαν στο θέμα για το αν θα πρέπει να γίνουν ή όχι εκλογές (καθώς εάν δεν γίνουν δεν υπάρχουν και αγώνες…) για νέο Δ.Σ.

WTCC

Πριν ένα χρόνο η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Lynk, που ανήκει στον όμιλο Geely, έγραφε τα πρώτα χλμ. στην πίστα και μετά από 12 μήνες σήκωσε το βαρύτιμο κύπελλο του παγκόσμιου πρωταθλητής WTCC (world touing carcup).

Toyota GR Supra vs Ford Mustang Bullitt

Δύο από τα πιο ποθητά μοντέλα στην κατηγορία των sports cars σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η Toyota GR Supra, η ταχύτερη έκδοση του ιαπωνικού μοντέλου και το Ford Mustang Bullitt, η έκδοση που δημιουργήθηκε ώστε η αμερικανική μάρκα να τιμήσει τα 50 χρόνια από την κυκλοφορία της ομώνυμης ταινίας με π

WRC, Hyundai Motorsport

Η Hyundai Motorsport θα υποστηρίξει δύο πληρώματα που θα οδηγήσουν σε 8 αγώνες του WRC των τελευταίων προδιαγραφών 2020, τo i20 R5, στην κατηγορία WRC2.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Αυτό είναι το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC, των Γκρίνσμιθ-Έντμονσον, που διακρίνεται στις εγκαταστάσεις της M-Sport.

Φέρει διαφορετικούς χρωματισμούς από τα άλλα δύο εργοστασιακά Fiesta WRC, λόγω χορηγών.

Το βρετανικό πλήρωμα θα δώσει το παρών σε 9 αγώνες του WRC τo 2020.

Formula 1, Mercedes W11

Η παγκόσμια πρωταθλήτρια των τελευταίων 6 ετών στη Formula 1, η Mercedes, θα αποκαλύψει το μονοθέσιό της  προδιαγραφών 2020, στις 14 Φεβρουαρίου.

Τόπος, η πίστα του Σίλβερστον με το καινούργιο Mercedes W11 να καλύπτει  μια απόσταση 100 χλμ. για τις ανάγκες διαφημιστικού υλικού.

Συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης

Με την εισαγωγή ολοένα και περισσότερων συστημάτων στα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι δύσκολο για το κοινό να έχει ανά πάσα στιγμή πλήρη εικόνα σχετικά με τη λειτουργία του κάθε ενός, ενώ οι κατασκευαστές κάνουν ακόμα πιο δύσκολη την κατάσταση με τις ονομασίες που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν για να