Είστε εδώ

Auto News

BMW: Παραδόθηκαν τα πρώτα i8 Roadster First Edition

του Γιώργου Ψαρρά

Η παραγωγή του νέου i8 Roadster ξεκίνησε και αυτό αποδεικνύεται από το ότι η BMW ήδη παρέδωσε τις πρώτες 18 First Edition του.

Η τελετή παράδοσης πραγματοποιήθηκε στο BMW Welt του Μονάχου με τα i8 Roadster First Edition να έρχονται από το εργοστάσιο της Λειψίας. Ο πρώτοι δεκαοκτώ ιδιοκτήτες των i8 Roadster First Edition ανήκουν στο BMW i8 Club και προέρχονται από Γερμανία, Ελβετία, Σιγκαπούρη και Βέλγιο.

Στο εσωτερικό των i8 Roadster First Edition υπάρχει μια πλακέτα τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα  που αναγράφει τον αριθμό παραγωγής του καθενός με αρίθμηση από το 1 έως το 18.

Συνολικά η βαυαρική εταιρία έχει ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει μόλις 200 i8 Roadster First Edition. Στον έξτρα εξοπλισμό των i8 Roadster First Edition περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, ηχοσύστημα της Harman Kardon, carbon διακοσμητικά ένθετα, ενώ το λογότυπο του μοντέλου προβάλλεται στη άσφαλτο μέσω φακού που υπάρχει στους πλευρικούς καθρέπτες.

Το plug-in υβριδικό i8 Roadster αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να κινηθεί για 53 χλμ. Επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα εντός 4,4 δευτ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την BMW καταναλώνει μόλις 2,0 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 46 γρ./χλ. C02.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.