Είστε εδώ

Auto News

Bloodhound LSR: Κάθε φορά και πιο γρήγορα

του Σωτήριου Χάλλα

Η ομάδα του Bloodhound LSR, του οχήματος που θα προσπαθήσει να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας, με τη βοήθεια ενός κινητήρα jet από μαχητικό Eurofighter που ενσωματώνει, συνεχίζονται.

Οι δοκιμές γίνονται σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα στην περιοχή Hakskeenpan της Νότιας Αφρικής.

Με κάθε νέα προσπάθεια η ομάδα πετυχαίνει ολοένα και μεγαλύτερες ταχύτητες, προκειμένου να εντοπίσει τα προβλήματα που παρουσιάζονται και να τα επιλύσει. Στο πιο πρόσφατο βίντεο που έδωσαν στη δημοσιότητα, βλέπουμε το Bloodhound LSR που οδηγεί ο Άντι Γκριν, κάτοχος και του τρέχοντος ρεκόρ ταχύτητας, να επιταχύνει σχεδόν μέχρι τα 500 μίλια/ώρα (804.7 χλμ./ώρα). Για την ακρίβεια, η ταχύτητα που επετεύχθη έφτασε τα 461 μίλια/ώρα (741.9 χλμ./ώρα).

Αυτή τη στιγμή το ρεκόρ ταχύτητας είναι στα 763.035 μίλια/ώρα (1.227,98 χλμ./ώρα) και αυτός είναι ο πρώτος στόχος των ανθρώπων πίσω από το Bloodhound LSR, ενώ σε δεύτερο χρόνο θέλουν να καταφέρουν να κινηθούν με 1.000 μίλια/ώρα (1.609,344 χλμ./ώρα).

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται